Gå til innhold

Glid i daglivareforretninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

5

• Babette

5

• morsan

4

• leo-84

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest tror ikke det

Bra du ser det som ditt kall å more enkle sjeler da. ;-P

hehehe

Jeg ser det slettes ikke som mitt kall, men når mine innlegg morer folk så versågod. Det var ikke MENINGEN å more noen, bare skrev det jeg mente jeg. Men min fanklubb er visst like stor...

Ja, jeg trodde jo at jenter greide å bli kåte nok til å presse ut noen dråper. My bad.. jeg visste vel ikke at det var vanlig å være tørr der nede i ung alder. Sorry for at jeg overvurderte dere...

skjønner du ikke det at man trenger ikke å ha mangel på egne safter selv om man velger å bruke glidemiddel? Det gir en helt annen følelse, og det er ekstremt praktisk om man er fornuftig nok til å bruke kondom. Er ikke alle som holder på i kun 5min. Det er faktisk mange av oss som har samleie i en time eller to

Gjest gærningen

Tror det er mange med meg som blir såre av litt lange samleier med kondom. Friksjonen blir helt annerledes enn ved uten kondom.Glidemiddel hjelper veldig.

Kvinner som ammer har også ofte tørrere og mer ømfindtlige slimhinner, så med feks tre barn og halvannetårs amming med hver, har man nesten fem år hvor glidemiddel kan være lurt for å unngå sårhet.

Jeg har jobbet på apotek som sommervikar, og det er veldig mange unge "vanlige" mennesker som kjøper glidemiddel, særlig i kombinasjon med at de handler kondomer.

nææh, morrodiskusjon! kan jeg få vææme?

dikke dikk

Herregud! Før jeg så hvilket forum denne tråden var i trodde jeg den handlet om at det er så glatt i butikkene for tiden. (morsomt.. bedre glid der enn i Torino.. haha.. etc.)

En kamerat brakk nemlig håndleddet på Rema for et par uker siden. Har holdt på å tryne selv noen ganger også.

Det var i alle fall ingen som hadde sølt en flaske glidemiddel. :)

er du smart? nei, tror ikke det altså...

hvem er det som er smart her. du? nei, trokke det (for å skrive det på din måte). folk sier de gjør det for både glede og nytelse, og du gidder fremdeles ikke gi deg.

jaja, lykke til med å "vinne" denne diskusjonen da.

Annonse

Gjest tror ikke det

skjønner du ikke det at man trenger ikke å ha mangel på egne safter selv om man velger å bruke glidemiddel? Det gir en helt annen følelse, og det er ekstremt praktisk om man er fornuftig nok til å bruke kondom. Er ikke alle som holder på i kun 5min. Det er faktisk mange av oss som har samleie i en time eller to

Ja, jeg har også lange samleier innimellom, og siden jeg har fast partner bruker jeg ikke kondom nå, men man behøver da ikke glidemiddel selv om man holder på lenge eller bruker kondom, man blir jo like våt da.. om man er kåt da..tror mange begynner for tidlig, før de har rukket å bli kåte og våte, eller de har kanskje ikke så høy lyst..

Ja, jeg har også lange samleier innimellom, og siden jeg har fast partner bruker jeg ikke kondom nå, men man behøver da ikke glidemiddel selv om man holder på lenge eller bruker kondom, man blir jo like våt da.. om man er kåt da..tror mange begynner for tidlig, før de har rukket å bli kåte og våte, eller de har kanskje ikke så høy lyst..

Men glidemiddel er deilig uansett hvor våt man er fra naturens side! Særlig den nye typen som er varm.

Gjest tror ikke det

Men glidemiddel er deilig uansett hvor våt man er fra naturens side! Særlig den nye typen som er varm.

Hvis det allerde er vått der så vil det ikke bli våtere med glidemiddel da.. tror du må ha opplevd å være naturlig våt før du kan uttale deg altså.

Hvis det allerde er vått der så vil det ikke bli våtere med glidemiddel da.. tror du må ha opplevd å være naturlig våt før du kan uttale deg altså.

Er ikke noe problem med å være naturlig våt her i gården, og tent nok er man i bøtter og spann, men glidemiddel er digg alikevel, som noe ekstra. men det er individuelt hva man liker. Så tydeligvis er ikke detta greia for deg, bare du forstår at andre ikke trenger å ha et problem, bare fordi de velger å bruke Glidemiddel

Gjest tror ikke det

Er ikke noe problem med å være naturlig våt her i gården, og tent nok er man i bøtter og spann, men glidemiddel er digg alikevel, som noe ekstra. men det er individuelt hva man liker. Så tydeligvis er ikke detta greia for deg, bare du forstår at andre ikke trenger å ha et problem, bare fordi de velger å bruke Glidemiddel

Joda, bare litt komisk at INGEN kommer til å innrømme at de må ha det fordi de trenger det... *LOL*

Jo, det blir faktisk det, og det blir annerledes. Bare prøv! Det er veldig sensuelt å smøre hverandre inn med litt glidemiddel.

Hvordan kan du uttale deg så skråsikkert om det hvis du aldri har prøvd?

Gjest tror ikke det

Jo, det blir faktisk det, og det blir annerledes. Bare prøv! Det er veldig sensuelt å smøre hverandre inn med litt glidemiddel.

Hvordan kan du uttale deg så skråsikkert om det hvis du aldri har prøvd?

Hvem har sagt jeg ikke har prøvd? Massasjeolje er deilig, den varmer også, men glidemiddel? Nei det er ikke noe jeg skal være borti igjen.

DET gir jo ikke noe ekstra, ikke noe som allerede finnes der, og min kjære vil heller at det skal smake meg der enn noe kunstig skvip.

Annonse

Joda, bare litt komisk at INGEN kommer til å innrømme at de må ha det fordi de trenger det... *LOL*

hehe, det er sant. for min del er det kun for gleden, men er helt sikkert noen her som trenger det også, av ymse grunner. Uansett så håper jeg alle her nyter det sexlivet de har, eller ikke har ;)

har du sett alle innleggene overalt her?! folk skriver jo om sexlivet sitt i hytt og pine, så hvis det var noen som virkelig trengte glidemiddel for å bli våt, så hadde de skrevet det.

de som har skrevet gjør det for nytelsens skyld. du kan ikke komme her og bare si hva andre liker og ikke liker.

makan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...