Gå til innhold

Luft/sult??? Magesmerter? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn av og til helt sinnsyke magesmerter. De kommer på 5 minutter, varer i 4-6 timer, og avtar på en time. Så er jeg "øm" i magen resten av kvelden. Smertene er så kraftige at jeg greier ikke røre meg, bare ligger i fosterstilling, og selv når jeg ligger helt stille er det så vondt at det er uutholdelig, for er litt "kramper" i magen. Kjennes spesielt om jeg bruker magemusklene(rører på meg, strekker meg opp fra fosterstilling).

De dukka opp første gang for 1.5 år siden, kom regelmessig 1 gang i mnd(faen meg nesten på dagen med 1mnds mellomrom!!) i ca 4 mnd fra nyår'05. Og hadde det igjen en gang i høst.

Det hadde vært fint å få innspill på hva det kan være siden jeg la legetimen på is siden jeg ikke har hatt det i det siste. Det er ikke mensen da, siden jeg går på p-piller og ikke har eggløsning(-det- har jeg fått fra lege!).

Tips da, værsåsnill!

Gjest spider voman
Skrevet

Gallestein?.Jeg hadde det.Fikk et anfall mest på kvelden vist jeg har spist feit mat.Men jeg hadde det oftere enn deg.

Skrevet

Jeg har slike eggløsningssmerter selv om jeg bruker hormonspiral.....det høres helt likt ut. Alltid bare en dag - alltid 2 uker etter første dag av mensen.

Gjest Melkallergisk
Skrevet

Jeg har hatt slike symptomer som deg. Etterhvert fant jeg ut at jeg var allergisk mot melk, Smertene avtok da jeg sluttet å drikke melk.

Skrevet

Mamma fikk sånne smerter om hun drakk melk. Hun fikk det først etter at hun rundt et par og seksti og hadde drukket mye melk hele livet. Men hun fikk det mye oftere da.

Skrevet

Eh..det er ikke eggløsningssmerter da? (hvis du er jente)

Skrevet

Moren min fikk slike smerter av å drikke for mye kaffe. Hun kuttet det ned til 2 kopper dagen, og ble kvitt smertene

Skrevet

Moren min fikk slike smerter av å drikke for mye kaffe. Hun kuttet det ned til 2 kopper dagen, og ble kvitt smertene

Takker, men drikker ikke kaffe så det er det nok ikke...

Skrevet

Eh..det er ikke eggløsningssmerter da? (hvis du er jente)

Nix, har ikke eggløsning, siden jeg går på p-piller. En lege som utelukka -det- hvertfall.

Skrevet

Mamma fikk sånne smerter om hun drakk melk. Hun fikk det først etter at hun rundt et par og seksti og hadde drukket mye melk hele livet. Men hun fikk det mye oftere da.

Takker, men drikker ikke melk da.

Skrevet

Jeg har hatt slike symptomer som deg. Etterhvert fant jeg ut at jeg var allergisk mot melk, Smertene avtok da jeg sluttet å drikke melk.

Takker men drikker ikke melk.Så tror ikke det kan være det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...