Gå til innhold

Slått opp med henne

Anbefalte innlegg

Gjest gha12345

Jeg skrev et innlegg her igår. Etter å ha skrevet det innlegget gikk jeg til henne og pratet om den saken. Mens jeg pratet så bare reiste hun seg og gikk til pcen og begynte å fikle med noe der. Jeg hadde nesten ikke snakket ferdig. Så siden hun ikke sa noe så trodde jeg at alt var greit. Vi ble enige om at han kunne sove på en madrass på gulvet enda jeg ikke likte det heller. Jeg hadde lagt fram mine følelser om at han skulle kommeog følte at det bare var rett og rimelig og det samme hadde psykologen min ment. Siden hun ikke sa noe så tenkte jeg at det sikkert var i orden. Så jeg dro til en kompis. 45 minutter etterpå ringte hun meg og sa "Jeg har kjent han i 6 år og du vil ikke la meg møte han". Jeg ble helt paff. Hvorfor sa hun ikke noe da jeg var rolig og behersket og ville komme til en løsning? Hvorfor 45 minutter etterpå. Jeg bare la på. Så ringte hun meg igjen og spurte hvorfor jeg la på. Jeg sa til henne at hvis det den "kompisen" var så viktig for henne så kunne møte han eller hva faen hun ville, jeg ville ikke snakke med henne mer". Så ble jeg kjempesint. Og det fordi at da jeg dro fra henne så regnet jeg med at vi hadde kommet til en løsning og var fornøyd med det. Følte meg dolket i ryggen da hun ringte meg 45 minutter etterpå. Så forsatte hun å ringe og jeg bare skrek til henne at hvis vennen var så viktig så kunne de gjøre hva de ville og at jeg ikke ville snakke med henne og la på.

I rettferdighetens navn,hvilken gutt med respekt for seg selv kan akseptere at en tidligere flamme eller kompis overnatter i samme rom? Hva med å la han sove i stua? Jeg snakket med kirkens sos og de var også enige med meg. Mange venner av meg var også enige. Jeg trodde først at jeg var urimelig men det var det hun som var. Så nå er det slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220175-sl%C3%A5tt-opp-med-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

9

• mrxx

4

• Lillemus

1

• Mari25

1

Mest aktive i denne tråden

Ringte du Kirkens SOS pga dette?

Jaja, om dette var det som skulle til for å vippe deg av pinnen, så kan du ikke være mye gla i henne, la nå denne kompisen komme, og se hva som skjer!

HUn bør få beholde vennene sine, du kan ikke isolere henne fra omverdenen, og du legger så og si opp til utro skap med oppførselen din...

Gjest gha12345

Jaja, om dette var det som skulle til for å vippe deg av pinnen, så kan du ikke være mye gla i henne, la nå denne kompisen komme, og se hva som skjer!

HUn bør få beholde vennene sine, du kan ikke isolere henne fra omverdenen, og du legger så og si opp til utro skap med oppførselen din...

Javel, så det er det du mener. Hvor godt hadde du likt at en tidligere eks av din type skulle sovet i samme rom som din type?

Gjest gha12345

Leste du innlegget mitt i det hele tatt?

Jeg skrev at vi hadde blitt enige om at han kunne sove på gulvet. Men jeg fortalte bare det følelsene mine sa til meg og det var at jeg likte det ikke. Og det har jeg lov til å si.

At hun ringte igjen og spurte meg hvorfor jeg ikke ville la henne møte en hun hadde kjent i 6 år fant jeg veldig merkelig siden vi hadde snakket sammen tidligere på kvelden og da sa hun ikke noe.

Gjest gha12345

Og i tillegg har hun gjentatte ganger fortalt meg at denne "vennen" som er en eks har spurt henne gjentatte ganger om de kan bli sammen igjen. Så få alle fakta på bordet før du skriver et innlegg.

Jeg skal være enig med deg i at dette kanskje var en vel voldsom reaksjon, men jeg hadde ikke godtatt at kjærestnes eks hadde blitt bedt på besøk og fått overnatte på samme rom som ham. Der hadde grensa gått for meg også!

Selv om jeg nok ikke hadde ringt Kirkens SOS pga det da... ;o)

Annonse

Du...det er en eks vi snakker om her og ikke en vanlig venn.

Synes det er riktig av han å gi henne et spark bak. Dette her er lite å samle på.

Gjest gha12345

Du...det er en eks vi snakker om her og ikke en vanlig venn.

Synes det er riktig av han å gi henne et spark bak. Dette her er lite å samle på.

Jeg er ikke drittsekk mot henne. Jeg mener at jeg var ærlig mot henne om mine følelser rundt det hele om at jeg ikke likte at eksen kom. Det må da være lov å kunne si noe slikt. Det som gjorde meg sint var at da vi snakket sammen så holdt hun kjeft men kommer med det 30 minutter etterpå når jeg er på vei til en kompis. Jeg hadde blitt enig med henne om at han kunne overnatte hos henne. Så jeg skjønte ikke hvordan hun kunne komme med at jeg ville la henne treffe sine venner. Det var jo slettes ikke det jeg mente!

Jeg hadde heller ikke godtatt dette, men er du sikker på at du ikke kommer til å angre på at du har gjort det slutt? Det virket som om du gjorde det på impuls og i sinne og at det ikke var helt gjennomtenkt. Uansett er hun mest sannsynlig ikke noe å samle på -hun viser deg i hvertfall svært liten respekt! Eksen skal ikke være viktigere enn deg. Når det gjelder psykologer og Kirkens SOS, vil de alltid si seg enige med deg. De hører kun din versjon av saken, og det gjør jo vi her inne og.

Annonse

Gjest gha12345

jeg hadde heller ikke godtatt at en ex sov på samme rom som min kjæreste! med fare for å være en smule frekk så virker dette greine her litt "merkelig".

Jeg har lært meg en ting: alle har forskjellige meninger om samme sak. Bare se her, noen mener at jeg gjorde det rette mens andre mener at jeg er barnslig.

Til syvende og sist føler jeg at jeg sa fra at dette aksepterer jeg ikke. Vi har friheter selv om vi var sammen men et sted går grensene.

Gjest gha12345

Jeg hadde heller ikke godtatt dette, men er du sikker på at du ikke kommer til å angre på at du har gjort det slutt? Det virket som om du gjorde det på impuls og i sinne og at det ikke var helt gjennomtenkt. Uansett er hun mest sannsynlig ikke noe å samle på -hun viser deg i hvertfall svært liten respekt! Eksen skal ikke være viktigere enn deg. Når det gjelder psykologer og Kirkens SOS, vil de alltid si seg enige med deg. De hører kun din versjon av saken, og det gjør jo vi her inne og.

Det tenker jeg også på noen ganger. Men i det lange løp hadde det blitt for mye.Så jeg får bare svelge det sure eplet og komme meg videre.

Det er jo en eks det er snakk om, og selvfølgelig skal man få lov til å ha venner men litt merkelig at det er så forferdelig viktig for henne at han overnatter hos henne, i tillegg så var det faktisk henne som hadde bedt han! Jeg hadde ikke godtatt det, med mindre det var noe helt spesielt som hadde skjedd og eksen ikke hadde noe annet sted å være. Men da skulle han sovet på sofaen i et annet rom også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...