Gjest Godt voksen jente Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Lurer på forkjellen på de forkjellige orgasmene,- vaginal, klitoris etc. Hvordan oppnå hvilke? Hva/hvor stimulerer man? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 For å få klitoris-orgasme stimulerer man klitorisen. Vibrator, fingre, dusj eller tunge. (helst en annens tunge...) For å få vaginal-orgasme stimulerer man g-punktet, det ligger inni skjeden (på fremveggen) og noen treffer det ved samleie, kanskje bare i enkelte stillinger, mens andre kan ha problemer med å finne det og kan kanskje ha nytte av visse dildoer. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 For å få klitoris-orgasme stimulerer man klitorisen. Vibrator, fingre, dusj eller tunge. (helst en annens tunge...) For å få vaginal-orgasme stimulerer man g-punktet, det ligger inni skjeden (på fremveggen) og noen treffer det ved samleie, kanskje bare i enkelte stillinger, mens andre kan ha problemer med å finne det og kan kanskje ha nytte av visse dildoer. "(helst en annens tunge...)" LOL! Nå så jeg for meg noen meget akrobatiske øvelser, hehe 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 "(helst en annens tunge...)" LOL! Nå så jeg for meg noen meget akrobatiske øvelser, hehe Fint for såkalte slangemennesker;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Fint for såkalte slangemennesker;o) he,he Slangemennesker får det som de vil ;-) 0 Siter
tuppsi Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 jeg vil vel påså at at når man stimulerer g-punktet, så kan man få en g-punktsorgasme. Vaginalorgasme er vel en annen type igjen,.... så vidt jeg har forstått det etter å ha lest utallige artikler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.