Gå til innhold

Andre fora enn DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du andre fora enn DOL? Hvilke? Hvorfor synes du disse er bedre i såfall?

Skrevet

LiveJournal. Litt deilig å slippe det rent norske, blir litt gørr i lengden... :)

Skrevet

Jeg er på vegetar.com (vegetarforum! hvis du ikke skjønte det fra url'en)

og på the-geek.com (forum for alt mulig dataspill ting. Kan også diskutere film/musikk/kunst/og egentlig hva som helst)

Hvorfor de er bedre? Det har jeg ikke sagt at de er. Men gøy å henge på forum hvor det er folk med samme interesser i tillegg til her.

Skrevet

Er et annet sted og. Men det er ikke bedre, bare annerledes. En helt annen tematype enn dol er.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har vært en stund på amerikansk forum, men etter at jeg kom til USA bruker jeg det mindre. Synes det er avslappende å skrive norsk her.

Skrevet

Jeg pleier å være på et amerikansk forum. Men der er det langt mindre aktivitet enn på dol og igrunnen er det ganske kjedelig der.

Endel politisk krangling da, noe som er morsomt å lese men jeg orker sjelden å uttale meg om amerikansk politikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...