Ilovenewyork Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mine foreldre har vært gift i 40 år i april,og i den anledning lurer jeg på om noen har noen forslag til gave?? For ca 1500 kr. Problemet er at i den alderen,så har de jo det meste,så jeg kunne virkelig trenge noen gode tips fra dere smarte Dol`ere der ute. Takker på forhånd for alle svar. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Hva med å lage en scrapbook ? Det er egentlig en god ide. Må tenke litt på den ja. 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hotellovernatting med teater/konsert/revybilletter. Bor de i en by hvor kulturtilbudet er bra, så kan dere jo kjøpe billettene og bytte ut hotellovernattingen med en bedre middag for 2 i steden. 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Du mener et bryllupsgavetips? Tja, spandere en fin middag ute, teater eller en annen opplevelsesting. 0 Siter
Gjest stadig nye ord.. Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hva med å lage en scrapbook ? Hva er det? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Det kommer jo litt an på interessene de har. Eks gavekort på planter mm til vårens økt i hagen. Gavekort på maling mm med tilbud om hjelp fra deg-dere. En aften på byen. Det har litt å si hvordan foreldrene dine er ang aktiv osv. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Du mener et bryllupsgavetips? Tja, spandere en fin middag ute, teater eller en annen opplevelsesting. Vi skal ta dem med ut å spise i tillegg til å kjøpe en ting for 1500 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.