Gå til innhold

FU: k750i eiere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med mitt tredje eksemplar av arten og nå begynner jeg jammen å lure.

Når jeg ringer så kommer en forstyrrende lyd...noe ala..."brrrrr"...

Og når jeg prater så skurrer, klukker, og småsuser det.

Har sendt avgårde to stk på DOA - de mener det er høytalerfeil - og sitter nå her med nr. tre som jeg jo også må sende avgårde igjen.

Har dere merket noe problem med høytaler i det hele tatt?

Makan, enten så er jeg tidenes uheldigste eller så har de fått inn et dårlig parti...

Vet det ikke er kortet for mellom slagene så går jeg rundt med en eldgammel Nokia og en gammel Siemens som begge høres klare og ordentlige ut...

:(

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe om at det er spesiellt mye feil på den modellen. Selv har jeg ikke hatt noen problemer med min.

"..........................................."

Skrevet

Jeg har ikke opplevd slike problemer, tvert imot.

Eneste problemet er at jeg spilte mye på mobilen i en periode, så navigasjonstasten er noe treg i responsen... Men den funker altså, ingen feil verken på lyd eller noe annet.

Gjest fungert siden
Skrevet

Ikke slike problemer, men har hatt programfeil når jeg kjøpte den. Leverte inn den og fikk svar:du også ja, da er du ikke alene!" Så da var det nok et parti med feil der hvertfall.

Skrevet

Har hatt min i ca et halvt år, uten å ha opplevd noen problemer. Det er mange på jobben som også har samme modell, uten at jeg har hørt noen som har klaget på telefonen (i motsetning til de som har K700, som det har vært en masse tull med). Jeg så heller ingen negative brukererfaringer på amobil sine sider.

Skrevet

Har hatt min i ca et halvt år, uten å ha opplevd noen problemer. Det er mange på jobben som også har samme modell, uten at jeg har hørt noen som har klaget på telefonen (i motsetning til de som har K700, som det har vært en masse tull med). Jeg så heller ingen negative brukererfaringer på amobil sine sider.

Det er det inntrykket jeg sitter med også...

Brukte over tre uker på å bestemme meg for modell, og er ivrig bruker av amobils tester.

Nå sitter jeg altså med nr. tre, og har prøvd å bytte simkort og greier.

Vanvittig rart...nå spørs det jo om jeg ikke bytter modell, kan jo ikke holde på sånn.

Og siden jeg ikke finner noen som gir like mye som 750`n så må jeg vel leve med disse gamle åkene av telefoner en god stund til :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...