Gjest iskk Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 hvem synger den sangen "vil du bli her i natt, bare i natt, for i mårå klokkå fem, må du skynda deg hjem igjen..." eller noe sånt?! takk for svar... og heter sangen bare i natt?? 0 Siter
Gjest collett Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mods. Morten Abel som vokalist. Nydelig sang..... 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mods. Morten Abel som vokalist. Nydelig sang..... Nydelig og nydelig, fru Blom. Morsom ville jeg heller si. 0 Siter
Gjest collett Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Nydelig og nydelig, fru Blom. Morsom ville jeg heller si. Nydeli er kanskje ikke rette ordet, nei:) Kan være enig med det. Men Mods er (var) jo bare kjempebra da... Har så vanvittig gode minner fra den tiden:) 0 Siter
cecily Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Nydeli er kanskje ikke rette ordet, nei:) Kan være enig med det. Men Mods er (var) jo bare kjempebra da... Har så vanvittig gode minner fra den tiden:) Hehe, de har iallefall litt av noen tekster. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mods såklart! :-D Hvor Morten Abel var vokalist, for mange år siden. 0 Siter
snø Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mods såklart! :-D Hvor Morten Abel var vokalist, for mange år siden. Bella, snart 6 år, har fått fullstendig dilla på Tore Tang, så vi spiller Mods støtt og stadig her hjemme. Hører vel til den Stavangerske kulturarven vil jeg tro ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Bella, snart 6 år, har fått fullstendig dilla på Tore Tang, så vi spiller Mods støtt og stadig her hjemme. Hører vel til den Stavangerske kulturarven vil jeg tro ;o) Helt klart. Man kommer ikke utenom Mods når man skal den stavangerske kulturarv inn i oppdragelsen. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.