Gå til innhold

hvem synger "bare i natt":..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem synger den sangen "vil du bli her i natt, bare i natt, for i mårå klokkå fem, må du skynda deg hjem igjen..." eller noe sånt?!

takk for svar... og heter sangen bare i natt??

Skrevet

Mods. Morten Abel som vokalist.

Nydelig sang.....

Nydelig og nydelig, fru Blom. Morsom ville jeg heller si.

Gjest collett
Skrevet

Nydelig og nydelig, fru Blom. Morsom ville jeg heller si.

Nydeli er kanskje ikke rette ordet, nei:) Kan være enig med det. Men Mods er (var) jo bare kjempebra da... Har så vanvittig gode minner fra den tiden:)

Skrevet

Nydeli er kanskje ikke rette ordet, nei:) Kan være enig med det. Men Mods er (var) jo bare kjempebra da... Har så vanvittig gode minner fra den tiden:)

Hehe, de har iallefall litt av noen tekster.

Skrevet

Mods såklart! :-D

Hvor Morten Abel var vokalist, for mange år siden.

Skrevet

Mods såklart! :-D

Hvor Morten Abel var vokalist, for mange år siden.

Bella, snart 6 år, har fått fullstendig dilla på Tore Tang, så vi spiller Mods støtt og stadig her hjemme. Hører vel til den Stavangerske kulturarven vil jeg tro ;o)

Skrevet

Bella, snart 6 år, har fått fullstendig dilla på Tore Tang, så vi spiller Mods støtt og stadig her hjemme. Hører vel til den Stavangerske kulturarven vil jeg tro ;o)

Helt klart. Man kommer ikke utenom Mods når man skal den stavangerske kulturarv inn i oppdragelsen. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...