dirky Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg er en jente som for litt siden la merke til at jeg klødde rundt rumpeinngang og langs rumpeballen innerst, fra ca skjedeåpning og bakover. Jeg klødde litt hardt en natt og fikk vondt, neste morgen hadde jeg klort litt hull i huden og hadde et lite sår. Det gikk bort etterhvert så det kan ikke ha vært store såret. Men etter en speil sjekk i går ser jeg at det er betent og rødt ca 2 cm bredt fra innerst og utover på rumpeballen. Det røde området er gjemt til det daglige, jeg må brette vekk litt for å kunne se det... Så dekker fra øverst ved rumpen og til skjedeinngang ca. Det ser betent ut, klør og svir litt. Men jeg vil ikke gå til legen min med dette. Så da må jeg vel finne en gynokelog? Fikk selvsagt mensen nå nettopp så nå blir det sikkert et artig område de neste dagene.... Føler meg som en baby som har gått med bleie for lenge. Og det kan jeg ikke huske å ha gjort:) Kan det være sopp? Eller kan det være så enkelt som eksem? Jeg har veldig tørr hud ellers på kroppen og har hatt problemer med eksem på innsiden av lårene og inni albuene før. Kan noen kanskje gi meg ny hud? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220215-eksem-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.