Gå til innhold

Dere som reiser til London

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd
Skrevet

Kjøper dere billetter til severdigheter på forhånd på nettet, eller kjøper dere bill. i London?

Så nemlig på siden til reisefeber at det er lurt, i.o.m. at det kan bli kø, el. utsolgt. Og hva med bill. til undergrunn/t-bane? Det er kanskje lurt å kjøpe det i Norge før jeg reiser, slik at jeg slipper å kjøpe det der.

Hva syns/gjør dere?

Skrevet

Jeg ville tatt det som det kom. Har adri tenk på at det skulle være noe problem...

Skrevet

Hvis det er til populære fotballkamper,musical e.l kan det være lurt å bestille på forhånd. Vær oppmerksom på at noen reiseoperatører tar seg godt betalt for denne tjenesten. For musicals finnes det billettkontorer som selger restbilletter billige noen timer før det begynner. Der kan det være mye å spare. Til andre ting foretrekker jeg å kjøpe billetter når jeg kommer dit, da er man ikke så avhengig at man må rekke ting til en viss tid, men kan ta det litt som det kommer.

Gjest på forhånd
Skrevet

Hvis det er til populære fotballkamper,musical e.l kan det være lurt å bestille på forhånd. Vær oppmerksom på at noen reiseoperatører tar seg godt betalt for denne tjenesten. For musicals finnes det billettkontorer som selger restbilletter billige noen timer før det begynner. Der kan det være mye å spare. Til andre ting foretrekker jeg å kjøpe billetter når jeg kommer dit, da er man ikke så avhengig at man må rekke ting til en viss tid, men kan ta det litt som det kommer.

Tenkte på sånne ting som London Eye og Madame Tussauds og kanskje Fame. Orker ikke å stå i kø el risikere at vi ikke får plass, men jeg får se det an litt =)

Skrevet

Vi kjøper billetter før vi kommer dit. Det er også ofte avslag på prisen da.

Billetter til tog/undergrunn er veldig greit å ha med seg over. Der er det ofte lange køer. Tenker som så at det er greit med alt som er gjort ;)

Gjest på forhånd
Skrevet

Billetter til tog/undergrunn er veldig greit å ha med seg over. Der er det ofte lange køer. Tenker som så at det er greit med alt som er gjort ;)

Ja ikke sant. greid å gjøre noe på forhånd.

Skrevet

Hvor får du kjøpt det, da?

Gjest på forhånd
Skrevet

Hvor får du kjøpt det, da?

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe det på reisefeber..

Skrevet

Tenkte på sånne ting som London Eye og Madame Tussauds og kanskje Fame. Orker ikke å stå i kø el risikere at vi ikke får plass, men jeg får se det an litt =)

Om du kjøper f.eks til madame tussauds så slipper du unna kø om du har billett på forhånd. Om du ønsker å se deg litt om kan du kjøpe billett hos the big bus company som går i en fast rute rundt i byen. Av selgeren på ruten kan du også kjøpe billetter til f.eks madame tussauds, london dungeon, london eye og musicaler.

Litt kult og gå inn den inngangen uten kø bare fordi man har kjøpt på forhånd :o)

Ticketservice.no har undergrunnsbilletter også for x antall dager. Vi bestemte oss for å kjøpe det når vi kom til London og der hadde de kun 3 eller 7 dager å velge mellom til en dyrere penge enn hva ticketservice har, så den hadde jeg ville kjøpt på forhånd, samt til musical om du har bestemt deg når og hvor du vil gå.

God tur!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg ville tatt det som det kom. Har adri tenk på at det skulle være noe problem...

Det gjorde vi.

Vi tok alt spontant. Vi tenkte se løvenes konge- men endte med å se Fame. Ellers så fikk vi sett det vi ville. Og hva vi ville fant vi ut der og da.

Men dersom det er noe du _absolutt_ vil se- så kan det kanskje være lurt å tenke billett på forhånd.

Skrevet

Vi bestillte musical-billettene på forhånd, det var veldig greit da, da trengte vi ikke stresse med det da vi kom dit.

Men å kjøpe billetter til undergrunnsbanen på forhånd?! Det tok jo 3 sekunder jo og kostet ikke mange kronene så det tenkte vi ikke på engang.

Gjest på forhånd
Skrevet

Vi bestillte musical-billettene på forhånd, det var veldig greit da, da trengte vi ikke stresse med det da vi kom dit.

Men å kjøpe billetter til undergrunnsbanen på forhånd?! Det tok jo 3 sekunder jo og kostet ikke mange kronene så det tenkte vi ikke på engang.

Nei undergrunnen er nok ikke så viktig å kjøpe på forhånd, hehe...Men andre ting er nok viktigere, men jeg får se hva jeg gjør.

Skrevet

Ulempen er at man ofte må bestemme på forhånd når man skal inn, både dato og klokkeslett. Har man _mange_ slike forhåndskjøp med "avtalt tid", kan det bli en stressfaktor.

Gjest på forhånd
Skrevet

Ulempen er at man ofte må bestemme på forhånd når man skal inn, både dato og klokkeslett. Har man _mange_ slike forhåndskjøp med "avtalt tid", kan det bli en stressfaktor.

Ja, det er sant og det hadde ikke være no greit. Nå har jeg kjøpt en ting bare, resten kjøper jeg dere nede ;) Så det ordner seg nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...