Gjest Helledussen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hei dere! Er på vei til å kjøpe fargelinser uten styrke. Ønsker å fremheve blåfargen min, og skal altså ikke skifte farge. det ser ofte kunstig ut. Men så kjøpte jeg noen linser på qxl.no, da, og de var rett og slett for store i diameter. Så jo ut som jeg hadde unaturlig store øyne...dvs fargen på øyet. Noen som kan anbefale et merke - og gjerne en flott blåfarge også? jeg har mellomblå/grå øyne og vil ha dem nokså klare blå. Sider på nett mottas og med takk :-) 0 Siter
Gjest Miarr Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Du går selvsagt til optikeren for å få tilpasset linser til DINE øyne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Første gang du kjøper linser, bør du gå til en optiker, som finner ut hvilken diameter og linsetype du trenger. Her er det store forskjeller, og bare en optiker vet hva som passer for deg. Deretter kan du evt kjøpe flere linser på nett, når du har spesifikasjoner og merke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.