Gå til innhold

Hvilken parfyme passer meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skal det lukte?
Skrevet

Noen som har peiling på parfymer? Jeg har aldri hatt noen "favoritt"parfyme etc, men skal nå ut og reise, tenkte derfor å kjøpe meg en "fin" og eksklusiv parfyme,hehe. Trenger ikke være dyr da, men det blir tax free. Har likt den grønne munnen til Salvador Dali for lenge siden, men det er 10år siden kanskje. Er det ikke noe med at en parfyme skal passe alder og hårfarge etc? Iallefall fikk kjæresten min hjelp til å handle gave til meg for noen år siden på en slik taxfree shop. Har også hatt den goultier-parfymen og vært fornøyd med den.

Liker IKKE parfymer med ylang ylang eller jasmin etc. Litt tyngre parfymer uten at de blir "gammelkjærring" lukt.:0)

Noe å anbefale meg? 28år, brunette...

Gjest hva skal det lukte
Skrevet

jeg liker amor..den røde..den er god synes jeg..

Hva lukter den? Og hvor gammel er du da!?:0)

Skrevet

Salvador Dali dufter utrolig godt på min venninne i allefall. En annen bruker Dolce Gabbana, den er også god.

Selv foretrekker jeg Tresor og Balahe.

amerikafareren
Skrevet

Jo parfyme skal passe alder og hårfarge bl.a. Hvis du skal ut å reise så får du hjelp i parfymeriene ved å velge din riktige lukt. Spør og prøv deg frem, det lønner seg.

Det er en helt egen følelse å være på en flyplass, på vei ut å reise og gå å velge parfyme og slike ting;)

Akkurat nå har jeg Chanel stående på baderommet, og når jeg reiser hjem til våren skal jeg jamen meg kjøpe meg Estee Lauder;) Nå fikk du meg til å glede meg til flyturen;)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det er en veldig "lett" perfyme som passer for unge jenter. Jeg liker ikke veldig tunge parfyme..., men bruker Flower by Kenzo og Envy fra Gucci.. Laila er en litt tyngre en som jeg hadde for noen år siden. Veldig god den også :-)

Skrevet

"J´adore" fra Christian Dior er utrolig god.

Den er litt tung men ikke for mye,og den lukter ikke gammel dame.

En annen en som er veldig god er "Light Blue" fra Dolce & Gabbana. Den er ikke tung,men veldig god og anbefales å sjekke ut.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Den er veldig søt.

Angel er veldig tung, og grusomt ille, synes jeg, men siden du ville ha tips om en tung parfyme, og siden jeg kjenner noen som liker den (godt) så...

Skrevet

Jeg kjøpte J.Lopez sin parfyme i januar og den er for tiden min favoritt!

Skrevet

Jeg bruker Poeme fra Lancome og får ofte høre at jeg lukter godt.

Skrevet

Euphoria fra Kalvin Clein er god!

Jeg liker også litt tyngre dufter, men de skal ikke være _for_ tunge. Dessuten skal jeg ikke få "kjerringvibber" av den ;-)

Jeg er mørkhåra, men noen år eldre enn deg (35).

Gjest hva skal det lukte
Skrevet

Jo parfyme skal passe alder og hårfarge bl.a. Hvis du skal ut å reise så får du hjelp i parfymeriene ved å velge din riktige lukt. Spør og prøv deg frem, det lønner seg.

Det er en helt egen følelse å være på en flyplass, på vei ut å reise og gå å velge parfyme og slike ting;)

Akkurat nå har jeg Chanel stående på baderommet, og når jeg reiser hjem til våren skal jeg jamen meg kjøpe meg Estee Lauder;) Nå fikk du meg til å glede meg til flyturen;)

Hadde håpet å forhåndsbestille istedet for å stresse og dufte på flyplassen.Liker ikke slik shopping jeg...:0)

Skrevet

1881 eller Deep Red fra Hugo Boss.

Deep Red er i allefall veldig god. :)

amerikafareren
Skrevet

Hadde håpet å forhåndsbestille istedet for å stresse og dufte på flyplassen.Liker ikke slik shopping jeg...:0)

Jeg synes ofte det er greit å bruke tiden på det, mens jeg venter likevel;) Du er tyve år yngre enn meg så Channel lukten min passer nok ikke deg. Døtrene mine er helt andre typer enn meg, takk og pris for det de stjeler aldri parfyme fra meg;)

Skrevet

Det er en veldig "lett" perfyme som passer for unge jenter. Jeg liker ikke veldig tunge parfyme..., men bruker Flower by Kenzo og Envy fra Gucci.. Laila er en litt tyngre en som jeg hadde for noen år siden. Veldig god den også :-)

Lolita lampicka ! kjempe god parfyme....

Skrevet

Jeg brukte også den Dali-parfymen for omtrent ti år siden.

Nå veksler jeg mellom "Light Blue" fra Dolce & Gabbana og "Intense" fra Hugo Boss.

Førstnevnte er ganske frisk og lett, mens sistnevnte er tyngre og søtere. Har fått komplimenter for begge to.

Skrevet

Jeg brukte også den Dali-parfymen for omtrent ti år siden.

Nå veksler jeg mellom "Light Blue" fra Dolce & Gabbana og "Intense" fra Hugo Boss.

Førstnevnte er ganske frisk og lett, mens sistnevnte er tyngre og søtere. Har fått komplimenter for begge to.

Morsomt, det er disse jeg veksler mellom også :)

Skrevet

Morsomt, det er disse jeg veksler mellom også :)

God smak, du! ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Euphoria fra Kalvin Clein er god!

Jeg liker også litt tyngre dufter, men de skal ikke være _for_ tunge. Dessuten skal jeg ikke få "kjerringvibber" av den ;-)

Jeg er mørkhåra, men noen år eldre enn deg (35).

"Kalvin Clein"

Sorry, jeg klarer ikke la være,- du må bytte om K og C der! (Calvin Klein)

Hilsen en CK One-jente :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...