Gå til innhold

Type eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest litt småforelska

Jeg er en jente på 25 som har vært singel i 2 år, og har i egentlig trivdes kjempebra med det. Har slitt med kjærlighetssorg etter eksen, i tillegg til at nytt forhold ikke har frista, noe med den friheten..

I løpet av desse 2 årene har jeg møtt en del gutter, og hatt det gøy med dem, men ikke noe seriøst.

Til høsten skal jeg reise bort for 1 år, og hadde absolutt tenkt å være singel frem mot det.

Men så da, møtte jeg selvfølgelig en jeg falt pladask for.. Klarer ikke la være å tenke på han. Han er alt jeg har drømt om.

Hele helga har jeg vært med han. Møtte han på fredag når jeg var ute med vennene mine, han ble med meg hjem. Dagen etter var vi ute å spiste, han tok meg med på fest med kompisene sine og satt å koste med meg hele kvelden.

Nå er jeg hjemme igjen og sitter å venter på sms... hehe, blir jo helt idiotisk.. Vil jo ikke ha type engang..

Men jeg håper han vil ha meg :)

Tror dere han sender sms? Tror dere han vil være sammen med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220244-type-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...