Gjest fru rørlegger Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg er mildt sagt veldig overrasket over hvor enkelt det var å åpne en vannlås og helle ut alt hår og annen dritt som lå der og stengte for avløpet. Det var sikkert 8-10 q-tips også der, så det er ikke rart at plumbo ikke hjelper. Jeg kommer aldri mer til å bruke plumbo, det er jo mye mer trøbbel med det enn å skru opp under vasken. Så jenter, dette er ikke en jobb bare for menn, og slett ikke en jobb som rørleggerne skal ha en tusenlapp for å gjøre. Dette gjør vi selv!! Med forbehold om at alle har like enkle vannlåser som meg. Kan du skru opp en plumobflaske kan du også skru opp vannlåsen. Ikke var det ekkelt heller, men så regner jeg med at det bare er mitt og mine barns hår som lå der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Q-tips i vasken!? Greit nok at det blir hår og såperester og sånt, men q-tips?! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Q-tips i vasken!? Greit nok at det blir hår og såperester og sånt, men q-tips?! Hos oss havner det lett q-tips i vasken også! Når ungene skal stelles om morgenen er det gjerne noen nesebuser som må fiskes ut. Da havner "busepillerne" i vasken før de hives i søpla ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Dette har jeg aldri skjønt hvorfor dette skal være så vanskelig å gjøre. Det er jo svært enkelt. 0 Siter
Gjest fru rørlegger Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Q-tips i vasken!? Greit nok at det blir hår og såperester og sånt, men q-tips?! Det er visstnok ganske vanlig i følge min venn rørleggeren. Det må være barna som har gjort det. Jeg nektet de å kaste q-tips i do, men glemte å si at det heller ikke må kastes i vasken. ;-)) 0 Siter
Gjest fru rørlegger Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Dette har jeg aldri skjønt hvorfor dette skal være så vanskelig å gjøre. Det er jo svært enkelt. Hvorfor har du ikke sagt det før?? Tenk på alle de plumboflaskene jeg kunne spart! LOL 0 Siter
mrxx Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Hvorfor har du ikke sagt det før?? Tenk på alle de plumboflaskene jeg kunne spart! LOL Hehe, men det er fordi du ikke har spurt. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg kan også godt få den opp, men har opplevd at det er en STINKBOMBE. Bra doen var i nærheten i tilfelle av akutt oppkastsyke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.