Gå til innhold

Tett vask

Gjest fru rørlegger

Anbefalte innlegg

Gjest fru rørlegger
Skrevet

Jeg er mildt sagt veldig overrasket over hvor enkelt det var å åpne en vannlås og helle ut alt hår og annen dritt som lå der og stengte for avløpet. Det var sikkert 8-10 q-tips også der, så det er ikke rart at plumbo ikke hjelper.

Jeg kommer aldri mer til å bruke plumbo, det er jo mye mer trøbbel med det enn å skru opp under vasken.

Så jenter, dette er ikke en jobb bare for menn, og slett ikke en jobb som rørleggerne skal ha en tusenlapp for å gjøre. Dette gjør vi selv!!

Med forbehold om at alle har like enkle vannlåser som meg. Kan du skru opp en plumobflaske kan du også skru opp vannlåsen. Ikke var det ekkelt heller, men så regner jeg med at det bare er mitt og mine barns hår som lå der.

Skrevet

Q-tips i vasken!? Greit nok at det blir hår og såperester og sånt, men q-tips?!

Skrevet

Hos oss havner det lett q-tips i vasken også! Når ungene skal stelles om morgenen er det gjerne noen nesebuser som må fiskes ut. Da havner "busepillerne" i vasken før de hives i søpla ;-)

Skrevet

Dette har jeg aldri skjønt hvorfor dette skal være så vanskelig å gjøre. Det er jo svært enkelt.

Gjest fru rørlegger
Skrevet

Det er visstnok ganske vanlig i følge min venn rørleggeren.

Det må være barna som har gjort det. Jeg nektet de å kaste q-tips i do, men glemte å si at det heller ikke må kastes i vasken.

;-))

Gjest fru rørlegger
Skrevet

Dette har jeg aldri skjønt hvorfor dette skal være så vanskelig å gjøre. Det er jo svært enkelt.

Hvorfor har du ikke sagt det før??

Tenk på alle de plumboflaskene jeg kunne spart!

LOL

Skrevet

Hvorfor har du ikke sagt det før??

Tenk på alle de plumboflaskene jeg kunne spart!

LOL

Hehe, men det er fordi du ikke har spurt.

Skrevet

Jeg kan også godt få den opp, men har opplevd at det er en STINKBOMBE. Bra doen var i nærheten i tilfelle av akutt oppkastsyke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...