Gå til innhold

Venninne som kopierer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, jeg vet jeg kommer til å få høre at jeg skal ta det som et kompliment at venninnen min kopierer meg. Men ærlig talt så syns jeg det er bare tullete, når vi er blitt så gamle. Vi er snart i midten av tyveårene, og hun har ennå ikke slutta å kopiere meg, siden vi var yngre. Jeg har sagt fra en gang i tiden, så hun vet hva jeg synes.

Hun har kjøpt samme ytterjakke, samme bukse, samme parfyme! Samme parfymen som jeg har brukt i snart 8 år, DEN måtte hun også kjøpe. Og det er ikke første gang hun har kjøpt samme ytterjakke, det har faktisk hendt 2 ganger tidligere! I tillegg ser vi svært lik ut på håret. Når vi skal utenfor husets 4 vegger, har jeg på meg det motsatte av det hun har, for jeg vil ikke at folk skal tro vi gjør dette med vilje. Se for deg samme hårfrisyre, samme bukse og samme ytterjakke. Ser jo helt teit ut nedover gata...

Aaargh. Måtte bare få luftet dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.

Vet ikke hvem jeg synes mest synd på. Ser det for meg. hehe.

Kan du ikke kjøpe noe veldig stygt (billig selvsagt) og se hva hun gjør/sier?

Gjest Flystripa
Skrevet

Det finnes noen sånne, ja - de gidder ikke å finne sin egen stil og smak. Irriterende.

Skrevet

Uff, så irriterende!

Jeg har hermet etter ei venninne ei gang i fjor sommer og kjøpte ei turkis sommerbukse som hun hadde kjøpt. Hadde imidlertid IKKE tenkt å bruke den når hun brukte den!

Så skulle vi på IKEA sammen. Og begge to kom i den turkise buksa og en hvit topp!!! Så vittig! Var litt flaut da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...