Gå til innhold

Eli ned slottstrappa

Anbefalte innlegg

Gjest sarah bernard
Skrevet

Honestly. Fikk latterkule i går kveld, da jeg forestilte meg Eli Hagen kjørende ned trappa.

Har søkt på nettet, men finner ikke bilde av det. Noen som finner?

Fikk forresten sans for henne, når jeg kom over dette.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/04/03/322425.html

Selvironi er bra!

Kan ikke huske at jeg har kjørt så voldsomt galt noen gang, men har andre pinlige episoder å erindre?

Skrevet

Jeg tror rett og slett ikke det finnes noen bilder fra Elis "stunt"...

Skrevet

Tror ikke det finnes noe bilde av Elis stunt live, men jeg mener å huske noen fine bilder av trappa med bilspor hele veien nedover...

Skrevet

Den reklamen var jo bare knallbra!!!!

Har en artig historie, ikke om meg selv, men om min kjære. Det er stort sett han som kjører, og han er jo mye flinkere enn meg til å kjøre - men han innehar den desidert største tabben :

Vi skulle besøke søstera mi, som for mange år siden bodde i en høyblokk. Parkeringsplassen var avgrenset med sånne betongblokker i kantene. Vi parkerte pent foran en sånn betongkloss da vi ankom (det var lyst). Da besøket var over, var det blitt kveld, og mørkt... Mannen min startet motoren, tok hånda på girspaken - og til min forskrekkelse så jeg at han satte den i første gir, forover! Jeg klarte ikke å reagere - han gasset på - og kjørte OPPÅ betongklossen!!!!

Gjett om han var flau!?! Heldigvis hadde vi dengang en gammel bil som det ikke var så fryktelig farlig med. Det så ut som om den stakkars bilen hadde vært i slåsskamp og fått seg en skikklig smell i underkjeven!

Gjest sarah bernard
Skrevet

Den reklamen var jo bare knallbra!!!!

Har en artig historie, ikke om meg selv, men om min kjære. Det er stort sett han som kjører, og han er jo mye flinkere enn meg til å kjøre - men han innehar den desidert største tabben :

Vi skulle besøke søstera mi, som for mange år siden bodde i en høyblokk. Parkeringsplassen var avgrenset med sånne betongblokker i kantene. Vi parkerte pent foran en sånn betongkloss da vi ankom (det var lyst). Da besøket var over, var det blitt kveld, og mørkt... Mannen min startet motoren, tok hånda på girspaken - og til min forskrekkelse så jeg at han satte den i første gir, forover! Jeg klarte ikke å reagere - han gasset på - og kjørte OPPÅ betongklossen!!!!

Gjett om han var flau!?! Heldigvis hadde vi dengang en gammel bil som det ikke var så fryktelig farlig med. Det så ut som om den stakkars bilen hadde vært i slåsskamp og fått seg en skikklig smell i underkjeven!

Hehe, skulle gjerne vært vitne til det :) Sorry.

En bekjent meg ser litt dårlig. Spesielt når vinduene er doggete og det småregner litt. Burde vel ikke hatt lappen, men... Presterte å kjøre over rundkjøringa en gang. Dump, dump. Hun nevnte ikke noe, så hun merket det sannsynligvis ikke selv... Voldsomt distré dame.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nei, mulig. Sikkert like greit, selv om hun tok det veldig selvironisk da første flauheten hadde lagt seg :)

Skrevet

Det var tøft gjort av henne!

Lær å kjøre med Eli - trinn for trinn! hehe

Skrevet

Det var tøft gjort av henne!

Lær å kjøre med Eli - trinn for trinn! hehe

*gapskratter!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...