Gjest sarah bernard Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Honestly. Fikk latterkule i går kveld, da jeg forestilte meg Eli Hagen kjørende ned trappa. Har søkt på nettet, men finner ikke bilde av det. Noen som finner? Fikk forresten sans for henne, når jeg kom over dette. http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/04/03/322425.html Selvironi er bra! Kan ikke huske at jeg har kjørt så voldsomt galt noen gang, men har andre pinlige episoder å erindre? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg tror rett og slett ikke det finnes noen bilder fra Elis "stunt"... 0 Siter
Darkko Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg tror rett og slett ikke det finnes noen bilder fra Elis "stunt"... Tror ikke det finnes noe bilde av Elis stunt live, men jeg mener å huske noen fine bilder av trappa med bilspor hele veien nedover... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Den reklamen var jo bare knallbra!!!! Har en artig historie, ikke om meg selv, men om min kjære. Det er stort sett han som kjører, og han er jo mye flinkere enn meg til å kjøre - men han innehar den desidert største tabben : Vi skulle besøke søstera mi, som for mange år siden bodde i en høyblokk. Parkeringsplassen var avgrenset med sånne betongblokker i kantene. Vi parkerte pent foran en sånn betongkloss da vi ankom (det var lyst). Da besøket var over, var det blitt kveld, og mørkt... Mannen min startet motoren, tok hånda på girspaken - og til min forskrekkelse så jeg at han satte den i første gir, forover! Jeg klarte ikke å reagere - han gasset på - og kjørte OPPÅ betongklossen!!!! Gjett om han var flau!?! Heldigvis hadde vi dengang en gammel bil som det ikke var så fryktelig farlig med. Det så ut som om den stakkars bilen hadde vært i slåsskamp og fått seg en skikklig smell i underkjeven! 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Den reklamen var jo bare knallbra!!!! Har en artig historie, ikke om meg selv, men om min kjære. Det er stort sett han som kjører, og han er jo mye flinkere enn meg til å kjøre - men han innehar den desidert største tabben : Vi skulle besøke søstera mi, som for mange år siden bodde i en høyblokk. Parkeringsplassen var avgrenset med sånne betongblokker i kantene. Vi parkerte pent foran en sånn betongkloss da vi ankom (det var lyst). Da besøket var over, var det blitt kveld, og mørkt... Mannen min startet motoren, tok hånda på girspaken - og til min forskrekkelse så jeg at han satte den i første gir, forover! Jeg klarte ikke å reagere - han gasset på - og kjørte OPPÅ betongklossen!!!! Gjett om han var flau!?! Heldigvis hadde vi dengang en gammel bil som det ikke var så fryktelig farlig med. Det så ut som om den stakkars bilen hadde vært i slåsskamp og fått seg en skikklig smell i underkjeven! Hehe, skulle gjerne vært vitne til det Sorry. En bekjent meg ser litt dårlig. Spesielt når vinduene er doggete og det småregner litt. Burde vel ikke hatt lappen, men... Presterte å kjøre over rundkjøringa en gang. Dump, dump. Hun nevnte ikke noe, så hun merket det sannsynligvis ikke selv... Voldsomt distré dame. 0 Siter
Darkko Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Tror ikke det finnes noe bilde av Elis stunt live, men jeg mener å huske noen fine bilder av trappa med bilspor hele veien nedover... Her var bildet. Ikke like morsomt som jeg husket det, men litt humor er det jo her: http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2001/11/16/EL_66c25lav.jpg 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg tror rett og slett ikke det finnes noen bilder fra Elis "stunt"... Nei, mulig. Sikkert like greit, selv om hun tok det veldig selvironisk da første flauheten hadde lagt seg 0 Siter
Gjest Nittni Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Prøv selv http://www6.nrk.no/magasin/upunkt/eli-rally/eli-rally-v01.html 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det var tøft gjort av henne! Lær å kjøre med Eli - trinn for trinn! hehe 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det var tøft gjort av henne! Lær å kjøre med Eli - trinn for trinn! hehe *gapskratter!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.