amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Nei, vi har tydeligvis lik smak på dette området også! Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! "Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! " *gisp* Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså... 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Nei, vi har tydeligvis lik smak på dette området også! Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! Egentlig litt greit at det kommer fram - så trenger vi ikke være så hemmelighetsfulle når vi setter opp listene lenger. For nå vet vi jo at vi alle vil ha - og får - det samme. ;-) Det er jo egentlig bare greit da, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Egentlig litt greit at det kommer fram - så trenger vi ikke være så hemmelighetsfulle når vi setter opp listene lenger. For nå vet vi jo at vi alle vil ha - og får - det samme. ;-) Det er jo egentlig bare greit da, hehe. Det gjør det litt enklere, ja. Vi kan jo gå til felles innkjøp av drikkevarer også, så får vi nok rabatt. Flaskene oppbevares selvsagt i vinkjelleren på klosteret. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! " *gisp* Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså... "Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså..." *Nikker og bekjenner* 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det gjør det litt enklere, ja. Vi kan jo gå til felles innkjøp av drikkevarer også, så får vi nok rabatt. Flaskene oppbevares selvsagt i vinkjelleren på klosteret. Det var en god ide. Da får vi kvantumsrabatt. Vinkjelleren på klosteret er supert for lagring. Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det var en god ide. Da får vi kvantumsrabatt. Vinkjelleren på klosteret er supert for lagring. Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada. :-) MP stiller helt sikkert opp :-) Som bondpike har hun god smak, hun også! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Det var en god ide. Da får vi kvantumsrabatt. Vinkjelleren på klosteret er supert for lagring. Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada. :-) "Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada." Count me in! :0) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada." Count me in! :0) Fine, MP! Da er det jo i boks. Og vi er sååå fornøyde. *s* *s* *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Fine, MP! Da er det jo i boks. Og vi er sååå fornøyde. *s* *s* *s* Det er vi, dette er jo bare helt toppers! :-D :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.