Gå til innhold

Jøss hva har skjedd med håndleddet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, vi har tydeligvis lik smak på dette området også!

Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på!

"Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! "

*gisp*

Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså...

Skrevet

Nei, vi har tydeligvis lik smak på dette området også!

Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på!

Egentlig litt greit at det kommer fram - så trenger vi ikke være så hemmelighetsfulle når vi setter opp listene lenger. For nå vet vi jo at vi alle vil ha - og får - det samme. ;-)

Det er jo egentlig bare greit da, hehe.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Egentlig litt greit at det kommer fram - så trenger vi ikke være så hemmelighetsfulle når vi setter opp listene lenger. For nå vet vi jo at vi alle vil ha - og får - det samme. ;-)

Det er jo egentlig bare greit da, hehe.

Det gjør det litt enklere, ja.

Vi kan jo gå til felles innkjøp av drikkevarer også, så får vi nok rabatt. Flaskene oppbevares selvsagt i vinkjelleren på klosteret.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Skulle ikke forundre meg mye om det kommer frem at dere to skålte med han i Pina Colada også, med håndhjernene på! "

*gisp*

Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså...

"Så det er altså ikke bare jeg som skåler i Pina Colada iført håndjern altså..."

*Nikker og bekjenner*

Skrevet

Det gjør det litt enklere, ja.

Vi kan jo gå til felles innkjøp av drikkevarer også, så får vi nok rabatt. Flaskene oppbevares selvsagt i vinkjelleren på klosteret.

Det var en god ide. Da får vi kvantumsrabatt.

Vinkjelleren på klosteret er supert for lagring. Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada.

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vinkjelleren på klosteret er supert for lagring. Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada.

MP stiller helt sikkert opp :-)

Som bondpike har hun god smak, hun også!

Skrevet

"Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada."

Count me in! :0)

Skrevet

"Nå må vi bare få med oss MP på kvantumsbestilling av Pina Colada."

Count me in! :0)

Fine, MP!

Da er det jo i boks. Og vi er sååå fornøyde. *s* *s* *s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Fine, MP!

Da er det jo i boks. Og vi er sååå fornøyde. *s* *s* *s*

Det er vi, dette er jo bare helt toppers!

:-D :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...