Gjest Streker på veggen..! Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hei, jeg leter etter rap (musikk) fra sent 80' tidlig 90'åra for og legge til sammlingen min. Har dere noen gode forslag på artister? Tenker lignende, NWA, Eazy-E, DJ Quick,Rappin 4 Tay, Black Mõnks. Gjerne lett rap med god melody. Litt soul/r&b mix..(lignende fugees funker) Så... husker du non bare nevn 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 I've got five on it. Luniz , hehe , ja den var arti 0 Siter
Hawkwind Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hmm, ikke det feltet jeg har mest kunnskap om, men... 2 live crew? Mener å huske at det var litt rabalder rundt dem i sin tid. Vanilla og Hammer er vel for mye lettvektere og for lite rap til at det er av interesse, antar jeg. Public Enemy kjenner du kanskje til fra før av? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er Snow med Informer i den sjangeren? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er Snow med Informer i den sjangeren? Huff det var en irriterende sang! 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Hmm, ikke det feltet jeg har mest kunnskap om, men... 2 live crew? Mener å huske at det var litt rabalder rundt dem i sin tid. Vanilla og Hammer er vel for mye lettvektere og for lite rap til at det er av interesse, antar jeg. Public Enemy kjenner du kanskje til fra før av? 2 live crew, a bra forslag, notert Mhmm har "endel" Public Enemy ;p 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Huff det var en irriterende sang! Enig i det, men det er vel derfor jeg husker den :-) 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Enig i det, men det er vel derfor jeg husker den :-) INFOOOOorMEEEEEer, alikkibombom DEEEEEAAAAAA! er det den ? hihi, ikke helt men litt, reggea/rap aktig, slengern med Men den er litt for lys 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 INFOOOOorMEEEEEer, alikkibombom DEEEEEAAAAAA! er det den ? hihi, ikke helt men litt, reggea/rap aktig, slengern med Men den er litt for lys Helt riktig. Du sang den sånn som jeg gjør :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.