Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om noen som fant en død larve i et syltetøyglass. De sendte klage til Stabburet, og fikk masse vareprøver som plaster på såret.

Det sies at det er en ting som er verre enn å finne en larve i et eple.. Og det er å finne en halv larve ;-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nilia

9

• flisa

6

• Excelsion

4

• Hawkwind

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet om noen som fant en død larve i et syltetøyglass. De sendte klage til Stabburet, og fikk masse vareprøver som plaster på såret.

Det sies at det er en ting som er verre enn å finne en larve i et eple.. Og det er å finne en halv larve ;-)

Nettopp.

Skrevet

Slikt er ekkelt.

For min del kom Cuba-sjokolade på forbudslista etter en ungdomsopplevelse hvor innholdet i pakka ga meg assossiasjoner til Poltergeist.

Halvveis nedi sjokoladen så jeg plutselig masse hvite greier som bevegde på seg.

Helt klart ekkelt.

Det ekke mulig!?!

Sjokolade er jo pakket luft-tett!

Og det fleste organismer dør jo hvis de ikke får oksygen!

Skrevet

Det værste jeg har finni er ett jævli skarpt bein i kjøttdeig!?

Trodde ikke det gikk an jeg.

Det var søren ikke lite heller, var vel 2 cm langt.

Skrevet

Det værste jeg har finni er ett jævli skarpt bein i kjøttdeig!?

Trodde ikke det gikk an jeg.

Det var søren ikke lite heller, var vel 2 cm langt.

Ushj!

En venninne av meg var på McDonalds i Oslo. Der fant hun et bein i burgeren som så ut som hjørnetannen til en katt.

Skrevet

Det ekke mulig!?!

Mark i sjokolade har jeg hørt om før - Cuba var jo bare snurret i enden før - og Melkesjokoladen var bare brettet,

Skrevet

Ushj!

En venninne av meg var på McDonalds i Oslo. Der fant hun et bein i burgeren som så ut som hjørnetannen til en katt.

Ja, det er jævla snodig!

Men er det mulig?

Ei kjøttkvern moser jo det meste!

Skrevet

Mark i sjokolade har jeg hørt om før - Cuba var jo bare snurret i enden før - og Melkesjokoladen var bare brettet,

Okei, jeg vel ikke gammel nok, hehehe..

Skrevet

Jeg har jobbet i sjokoladefabrikk, og kan forsikre deg om at jeg har hørt MYE om mark i sjokolade.

Moren min sluttet å kjøpe konfekt i lang tid etterpå.

Skrevet

Jeg har jobbet i sjokoladefabrikk, og kan forsikre deg om at jeg har hørt MYE om mark i sjokolade.

Moren min sluttet å kjøpe konfekt i lang tid etterpå.

Har jeg sagt noe annet?

Skrevet

Jeg fant en liten brun bille-sak på et brød en gang. Den lignet på et linfrø. Men hadde vinger og bein og et lite hode. Bare så vidt jeg oppdaget den. Jeg hadde da spist halve brødet.... Kastet resten, reiv av biten med billa svidd fast i, i tilfelle jeg en gang gadd og sende den inn for å klage, men det gadd jeg aldri så endte med at jeg kastet den også.

Skrevet

Det ekke mulig!?!

Tror de har endret pakkerutinene på sjokolade etter den tid.

Dette skjedde for en rundt 18 år siden ;-)

Skrevet

Snakker om sola- jeg tok tak i 14-frukten min og der var en svær mark i eplet mitt - PFØY!

Skrevet

Åh, fy. Huff, kan igrunn bli litt nevrotisk av å tenke på det. Skal ikke lese mer i denne tråden tror jeg. Bedre å fordøye en larve enn å være hysterisk resten av livet.

;-/

Enig!

Det er nok ikke småtteri vi har fått i oss, gjennom årene:)

Skrevet

Snakker om sola- jeg tok tak i 14-frukten min og der var en svær mark i eplet mitt - PFØY!

14-frukten? Hva er det?

Skrevet

14-frukten? Hva er det?

Det er frukt jeg spiser klokka 14

Skrevet

Det er frukt jeg spiser klokka 14

Å... Selvfølgelig. jeg spiste matpakka mi halv elleve, så jeg burde jo kanskje ta en 14 frukt jeg også nå. Har banan, forhåpentligvis uten diverse kryp inni.

Skrevet

Har jeg sagt noe annet?

Nei, det var vel en over deg. Gikk litt i surr her.

Skrevet

*Grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...