helene81 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei..Jeg er en jente som har hørt det at det er en bestemt diabetes medisin som hjelper de med PCOS med å fjerne uønsket hårvekst,uren hud og er behjelpelig med å gå ned i vekt siden det er så vanskelig for de med PCOS..samtidig som den gir eggløsning! stemmer dette?? Jeg har vært hos legen å hun lurer veldig på om jeg har PCOS,for jeg å min samboer har prøvd å blitt gravide i over 3 år,jeg har uønsket hårvekst,uren hud og er overvektig..hun har henvist meg til gynekolog,men det er VELDIIIG lang ventetid der =( kan man begynne med denne typen diabetes medisin før det er blitt påvist PCOS?? Jeg er ellers helt frisk,er aldri syk og har god helse selv om jeg er overvektig.. MVH Helene 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220330-pcos-og-diabetes-medisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.