Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dol diskuteres jo det meste, men det er en stund siden parykker har vært tema.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/02/26/459066.html

Det interessante er først og fremst at butikken visstnok fører parykker for (kvinners) bruk forneden, og dertil også brystparykker (for menn, selvsagt).

Jeg kunne sagtens selv trenge en noe kraftigere behåring på brystkassen, så kanskje...

Parykker til bruk forneden, er imidlertid noe sært. De dolere som bruker slikt og ønsker å stå frem med sine erfaringer, må gjerne gjøre det, men jeg anbefaler at man benytter et annet nick for anledningen.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg smiler mest av: Tanken på parykker som nevnt eller selve ordet "forneden"! ;-) Dette ordet vitner om en blyghet når det gjelder ulike ord for underlivet som ikke er helt kledelig, gripp! ;-)

Gjest LucySky
Skrevet

Dette minner meg om en (ganske teit) gammel vits: Mannen hadde møtt fremmed dame på hotellbar, og ba henne etter noen timer med drikking opp på rommet. Der kledte hun av seg, og det var jo kjekt å se på, men ikke fullt så kjekt da det bare var bh-en igjen, og da den var av, var det nesten ikke pupp igjen på dama.

Så tok hun og slengte av seg alt det store, flotte håret sitt (som altså var parykk), men da hun grep etter dotten der nede og begynte å trekke av den også, kastet mannen seg mot det åpnet vinduet og smelte det igjen.

- Hva gjorde du det for? sa damen.

- Jeg ble plutselig redd for at du hadde flaggermus også, sa han.

:P

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg smiler mest av: Tanken på parykker som nevnt eller selve ordet "forneden"! ;-) Dette ordet vitner om en blyghet når det gjelder ulike ord for underlivet som ikke er helt kledelig, gripp! ;-)

Som du sikkert er klar over, er jeg ikke spesielt blyg av meg.

Ordet "forneden" er jo et gammelt "tanteord" fra Beste Vest, antar jeg. Men ordet er egentlig ganske bra og da kan vi vel pusse støv av det igjen.

Dessuten; I disse tider hvor kreti og pleti uoppstoppelig går rundt og føler seg krenket, er det jo best å være på den sikre siden også når det gjelder de helligdommer folk har mellom bena.

Skrevet

Men hvordan i all verden festes en "nedentil-parykk"?

Lim?

*forundret og en smule lattermild*

Skrevet

Som du sikkert er klar over, er jeg ikke spesielt blyg av meg.

Ordet "forneden" er jo et gammelt "tanteord" fra Beste Vest, antar jeg. Men ordet er egentlig ganske bra og da kan vi vel pusse støv av det igjen.

Dessuten; I disse tider hvor kreti og pleti uoppstoppelig går rundt og føler seg krenket, er det jo best å være på den sikre siden også når det gjelder de helligdommer folk har mellom bena.

"I disse tider hvor kreti og pleti uoppstoppelig går rundt og føler seg krenket, er det jo best å være på den sikre siden også når det gjelder de helligdommer folk har mellom bena. "

LOL, godt sagt! ;-)

Og som du selv sa: det kan være morsomt å børste støv av slike tantete ord! ;-)

Skrevet

Hehe, dårlig med erfaringer når det gjelder parykker, både de vanlige og fornedenslaget. Det slo meg at han kanskje bør satse på kvinner som skal til gynekologen, eller som snart skal føde. Har sett mange tråder her, nå i disse shavingtider, der damene bekymrer seg for hvordan gynekolog/jordmor skal reagere når h*n ser deres nakne kjønn. Trengs kanskje ekstra sterk tape for de fødende, men han hevder jo at parykkene hans sitter som de skal uansett hva:-)

Skrevet

Men i alel dager - hvem ønsker seg MER dott?

Fan vite, men folk har jo så mange slags lyster og preferanser. Vi er nok for gamle til å skjønne alt dette, flisa.

Skrevet

Hehe, dårlig med erfaringer når det gjelder parykker, både de vanlige og fornedenslaget. Det slo meg at han kanskje bør satse på kvinner som skal til gynekologen, eller som snart skal føde. Har sett mange tråder her, nå i disse shavingtider, der damene bekymrer seg for hvordan gynekolog/jordmor skal reagere når h*n ser deres nakne kjønn. Trengs kanskje ekstra sterk tape for de fødende, men han hevder jo at parykkene hans sitter som de skal uansett hva:-)

Hoho, ser for meg trynet på jordmora idet underlivsparykken løsner og henger fast i babyens hode når den kommer ut! *skoggerler*

Jeg har litt snål sans for humor altså ;-)

Skrevet

Fan vite, men folk har jo så mange slags lyster og preferanser. Vi er nok for gamle til å skjønne alt dette, flisa.

Ja, guri - jeg trenger ikke tupé engang forneden - hehe

Skrevet

Hoho, ser for meg trynet på jordmora idet underlivsparykken løsner og henger fast i babyens hode når den kommer ut! *skoggerler*

HÆHÆ!!! *ler av samme syke tanker*

Skrevet

he-he....den klarer jeg å "visualisere" også:-)

Skrevet

*lol*

Og så kan tanken varieres med at det er setefødsel....;-)

Skrevet

HAHAHAHAHA! Ser for meg en nyfødt, liten baby med skjev tupé, den sjokkerte jormora og en flau, nybakt mor.

Takk for dagens beste!

;oD

Skrevet

*lol*

Og så kan tanken varieres med at det er setefødsel....;-)

hehe

Skrevet

Jeg sier nu helst nedentil, jeg da, ikke forneden.

Men selvsagt bruker jeg parykk der nedentil! Det er så praktisk! Holder varmen, unngår urineveisinfeksjon, og ikke minst kan man altså om sommeren gå på stranda helt naken, og ingen aner det.

Selv har jeg valgt en parykk med bare lett krøll, i en rødbrun fargetone.

Anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...