Gå til innhold

INGEN som vet hva denne sangen heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går sikkert i C, veldig enkel melodi, mye "treklanger". Har så lyst til å vite det, tror jeg hørte den på annet OL/Idrettsarr. også??

Skrevet

Oj, sann. Henviste til et innlegg jeg skrev kl. 22.09 i går. Det het: " Hvilken sang sang de i Ol-avslutninga

Den sangen som englekoret i blå/hvite drakter og de med sort/røde og horn sang? Fin, rolig sang. " Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Oj, sann. Henviste til et innlegg jeg skrev kl. 22.09 i går. Det het: " Hvilken sang sang de i Ol-avslutninga

Den sangen som englekoret i blå/hvite drakter og de med sort/røde og horn sang? Fin, rolig sang. " Noen som kan hjelpe?

Har ved et par anledninger undret over hvilken sang/melodi jeg hørte i et sendt program.jeg sendte da en mail til ( i dette tilfellet, nrk) og spurte om de kunne hjelpe meg. Angi program og dato/klokkeslett, ca. Jeg fikk svar begge gangene;) kan ta noen dager....

Gjest ol-sang
Skrevet

Har ved et par anledninger undret over hvilken sang/melodi jeg hørte i et sendt program.jeg sendte da en mail til ( i dette tilfellet, nrk) og spurte om de kunne hjelpe meg. Angi program og dato/klokkeslett, ca. Jeg fikk svar begge gangene;) kan ta noen dager....

Jamen det var et lurt tips, 1000 takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...