bodilb Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Går sikkert i C, veldig enkel melodi, mye "treklanger". Har så lyst til å vite det, tror jeg hørte den på annet OL/Idrettsarr. også?? 0 Siter
bodilb Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Oj, sann. Henviste til et innlegg jeg skrev kl. 22.09 i går. Det het: " Hvilken sang sang de i Ol-avslutninga Den sangen som englekoret i blå/hvite drakter og de med sort/røde og horn sang? Fin, rolig sang. " Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Oj, sann. Henviste til et innlegg jeg skrev kl. 22.09 i går. Det het: " Hvilken sang sang de i Ol-avslutninga Den sangen som englekoret i blå/hvite drakter og de med sort/røde og horn sang? Fin, rolig sang. " Noen som kan hjelpe? Har ved et par anledninger undret over hvilken sang/melodi jeg hørte i et sendt program.jeg sendte da en mail til ( i dette tilfellet, nrk) og spurte om de kunne hjelpe meg. Angi program og dato/klokkeslett, ca. Jeg fikk svar begge gangene;) kan ta noen dager.... 0 Siter
Gjest ol-sang Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Har ved et par anledninger undret over hvilken sang/melodi jeg hørte i et sendt program.jeg sendte da en mail til ( i dette tilfellet, nrk) og spurte om de kunne hjelpe meg. Angi program og dato/klokkeslett, ca. Jeg fikk svar begge gangene;) kan ta noen dager.... Jamen det var et lurt tips, 1000 takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.