lartsen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei! Har i mange år vært plaget med potensen og er begynt å bli dritt lei av det! Grunnen til at eg skriv dette innlegget er at eg vil spørre dere andre som har problemer om en del ting. Hilke matvarer eter dere mye av? Personlig er jeg veldig gla i brødmat og melk. Hvilke blodtype har dere? Jeg har i siste tiden hatt virus i kroppen. Kyssesyke og cytomegalo. I denne perioden har potensen vært helt bånn. Fikk påvist at jeg har høyt kalsiuminnhold i kroppen Er det noen andre som har det? Har også av og til følelsen av at jeg ikke får nok oksygen og er tung for brystet. En lurer jo på så mangt når en går og plages, og jeg lurer nå veldig på om det rett å slett kan vere det vi spiser som gjør at vi får disse problemene? Bli med på diskusjonen å del erfaringer om hvordan dere som har plager er som person, hva dere spiser ++!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220342-hva-er-%C3%A5rsaken-til-impotens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Svarer kort og generelt om årsaker: Ulike typer medikamenter; spesielt gjelder dette blodtrykkssenkende og antidepressiva. Usunn livstil (kombinert med røyking) og høyt alkohol inntak kan være drepen for ereksjon. Høyt blodtrykk, diabetes og høyt kolesterol (Altså sykdommer som påvirker blodårene dine negativt).Så har du; slag, multippel sklerose og skader i ryggraden (som kan ødelegge nervesystemets evne til å styre blodstrømmen i penis.) Psyken kan og være en medvirkende faktor dersom livet ditt inneholder mye stress, uro og konflikter. Det er gjerne slik at stresset med impotens gjør at det blir en ond sirkel. La den være en stund og nyt alt annet. Men av og til kan problemet drøye. Dersom varigheten strekker seg til 4-5 måneder bør du ta kontakt med en sexologisk rådgiver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220342-hva-er-%C3%A5rsaken-til-impotens/#findComment-1673583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.