Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å overraske min kjære med en liten runde massasje når han kommer hjem etter 3 uker i strekk på jobb (12-timers skift). Noen som har et tips til en olje som ikke lukter så sterkt, men den må gjerne dufte litt da. Og hvis man bare bruker ørlite granne om gangen, blir sengetøyet klissete da?

Skrevet

Blir ikke klissete, medmindre du vil det skal bli klissete da - bra å ha til munnsex for begge, kan du si. ;) Men ha litt tørkerull eller et håndkle i nærheten, og unngå de med sterk farge, hvis du har lyst sengetøy...

Skrevet

Den klassiske Oil of Love har en svak, naturlig urteduft. Jeg synes den er helt ok. Fåes på cupido shop (og sikkert andre steder).

".............................................."

Skrevet

Den klassiske Oil of Love har en svak, naturlig urteduft. Jeg synes den er helt ok. Fåes på cupido shop (og sikkert andre steder).

".............................................."

Kondomeriet kanskje? Og den kan brukes til kroppsmassasje - ikke nødvendigvis (kun) til de edlere deler?

Skrevet

Kondomeriet kanskje? Og den kan brukes til kroppsmassasje - ikke nødvendigvis (kun) til de edlere deler?

Den er for kroppsmassasje, ja - det er ikke glidemiddel :-)

"............................................."

Skrevet

Prøv BodyShop sin, uten å tilsette den noen duft! Legg et badehåndkle i senga, og ikke bruk for mye olje. Den trekker inn i huden etterhvert.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at slike silikonbaserte glidemiddler fungerer utrolig bra som massasjeolje.

De blir ikke så klissete, og er utrolig drøye, slik at du ikke behøver å bruke så mye for å få god massasjeeffekt...

Skrevet

Ta et gammelt laken og legg det over sengetøyet. Funker helt fint, det :)

Skrevet

Kan bruke en god fuktighetskrem også, så unngår du kliss. Men kanskje bedre med olje sånn for varmens skyld?

Skrevet

Kan bruke en god fuktighetskrem også, så unngår du kliss. Men kanskje bedre med olje sånn for varmens skyld?

Tenkte kanskje det ble litt mer sensuelt og sånt med olje da. ;o)

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg har god erfaring med å bruke et PVC-laken, eller lakk, (husker ikke materialet i farta). Det koster bare et par hundre spenn, er stort som pokker (dekker hele senga..) og tåler absolutt alt av oljer, kremer, whatever.. Bare å skylle i dusjen etterpå. Personlig finner jeg det også estetisk tiltrekkende.

Skrevet

Jeg har god erfaring med å bruke et PVC-laken, eller lakk, (husker ikke materialet i farta). Det koster bare et par hundre spenn, er stort som pokker (dekker hele senga..) og tåler absolutt alt av oljer, kremer, whatever.. Bare å skylle i dusjen etterpå. Personlig finner jeg det også estetisk tiltrekkende.

Tja... Vi pleier å sovne med en gang etterpå og det kan umulig være behagelig å sove på pvc eller lakk?! Høres både kaldt, glatt og klamt ut.

Gjest staedtler
Skrevet

Tja... Vi pleier å sovne med en gang etterpå og det kan umulig være behagelig å sove på pvc eller lakk?! Høres både kaldt, glatt og klamt ut.

Jøss.. Da må dere være virkelig trøtte. :-) Men nei, det er nok ikke godt å sove på det.

Jeg er nok noe annerledes enn dere, i motsetning til mange menn, blir jeg alltid lys våken etter en omgang. Hun sovner, og jeg tar meg en løpetur.. :-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...