Gå til innhold

Anbefalte innlegg

emiliechristin

Jeg er ei 19 år gammel jente med et ganske stort problem. Typen og min har nå vært sammen i 5 måneder og har sex så mye vi kan. Det som er problemet er at jeg greier ikke dette så ofte som jeg eller han vil. Jeg får sår/vondt i skjeden hver gang vi har har sex. Det er helt ytterst i skjedeåpningen, samtidig som helt innerst i skjeden. Smerten øker fra han har trengt inn til at vi er ferdig, Det tar et par dager før jeg kan ha sex igjen uten smerter, så dette er et veldig stort problemn for meg. Jeg føler meg veldig utilstrekkelig, selv om typen min er veldig snill og sier at det gjør ikke noe. Jeg har ikke hatt dette problemet med andre sexualpartnere.. SÅ det jeg lurer på om er at grunnen til dette skjer kan være at han har for stor penis? Jeg er nok opphisset, det er ikke problemet..

Det virker som om jeg har et sår som stadig åpner seg igjen og igjen.. Hjelp meg vær så snill!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22035-s%C3%A5r-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...