Gå til innhold

gjennopprette slettede meldinger på mobil?

Gjest j......elp mulig? eller urealistisk...

Anbefalte innlegg

Gjest j......elp mulig? eller urealistisk...
Skrevet

Mest sannsynlig enda et dumt spm...

Er det mulig og gjennopprette slettede meldinger på en mobiltlf? Det vil si sms som er slettet den siste uka.

Vet at Mye "slettede" filer på datamaskiner kan finnes igjen, og har en ønskedrøm om å få se en bestemt sms igjen...en med ekstremt viktig info i.

Noen som vet? Er dette mulig?

Skrevet

Det enkle svaret er at det kommer an på telefonen din, men trolig ikke. Hvilken modell har du?

Er det her snakk om VELDIG viktig informasjon kan sikkert firma som spesialiserer seg på datagjenvinning hjelpe deg, men det vil muligens innebære at telefonen tas fra hverandre så kraftig at den ikke kan brukes igjen etterpå. Det er også rimelig dyrt, skulle jeg tro.

Gjest j........elp mulig?
Skrevet

Det enkle svaret er at det kommer an på telefonen din, men trolig ikke. Hvilken modell har du?

Er det her snakk om VELDIG viktig informasjon kan sikkert firma som spesialiserer seg på datagjenvinning hjelpe deg, men det vil muligens innebære at telefonen tas fra hverandre så kraftig at den ikke kan brukes igjen etterpå. Det er også rimelig dyrt, skulle jeg tro.

jeg har en ny Sony Ericsson K750i. Kan hende jeg synes det er greit at tlf blir ødelagt i bytte mot den infoen....helt greit! Takk for svar.

Skrevet

jeg har en ny Sony Ericsson K750i. Kan hende jeg synes det er greit at tlf blir ødelagt i bytte mot den infoen....helt greit! Takk for svar.

Her er det noen som skryter på seg at de kan få tilbake slettede meldinger:

http://www.pipistrel.com/phonefile/1special.shtml

Men! Det kan nok være veldig lurt å slå av telefonen og ikke bruke den mer! Nye meldinger som kommer inn kan skrive over den slettede meldingen, og gjøre oppgaven MYE vanskeligere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...