Gjest wonderinggirl Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det er et gammelt musikkstykke som heter "morning". Hvem har skrevet dette stykket? 0 Siter
Atene Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "Morgenstemning" av Edvard Grieg kalles av og til bare "morning" på engelsk. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "Morgenstemning" av Edvard Grieg kalles av og til bare "morning" på engelsk. nei det er ikke det...Det vet jeg, for jeg kjenner til morgenstemning...det var en anenn gammel sang...litt rolig... 0 Siter
flowy Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 nei det er ikke det...Det vet jeg, for jeg kjenner til morgenstemning...det var en anenn gammel sang...litt rolig... Det er ikke "morning has broken"? 0 Siter
KaVa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 nei det er ikke det...Det vet jeg, for jeg kjenner til morgenstemning...det var en anenn gammel sang...litt rolig... Kan du noe av teksten til sangen? Bruddstykker? 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det er ikke "morning has broken"? nei ikke den heller...var i en begravelse der denne ble spillt... ikke sang...husker ikke noe, bare at den var fin... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.