carma Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Må være en dame som helst har peiling på behandling av bekkenløsning :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Tøyen fysikalske har egen fysioterapeut for bekkenløsning. Hun har også trening i varmtvannsbassenget på Sofienberghjemmet for folk med bekkenløsning. Ellers så gikk jeg hos en dame på Hans og Olaf etterat jeg hadde fått minstemann og hadde bekkenløsning men det er snart 10 år siden og mye har forandret seg der de siste årene. 0 Siter
carma Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Tøyen fysikalske har egen fysioterapeut for bekkenløsning. Hun har også trening i varmtvannsbassenget på Sofienberghjemmet for folk med bekkenløsning. Ellers så gikk jeg hos en dame på Hans og Olaf etterat jeg hadde fått minstemann og hadde bekkenløsning men det er snart 10 år siden og mye har forandret seg der de siste årene. Takk for tips! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.