Gå til innhold

Kjøpe treningstøy på nett - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt en ny treningsbukse, altså til innendørs bruk. Joggebuksa mi begynner å ha sett sine beste dager, særlig fin er den heller ikke. :o) Dessuten har jeg lyst på noe annet enn en vanlig joggebukse.

Har snust på SparKjøp, Ellos og Sportman, men finner liksom ikke det jeg leter etter. Noen tips?

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøpte en sort treningsbukse på mxsport (jeg vet ikke om de har nettbutikk, men du kan se). En venninne kjøpte på hennes.

Skrevet

Jeg kjøpte en sort treningsbukse på mxsport (jeg vet ikke om de har nettbutikk, men du kan se). En venninne kjøpte på hennes.

På H&M? Har de klær som passer for oss med hofter og rumpe da? ;o) Må vel ta meg en byrunde igjen på onsdag kanskje.

hare1365380455
Skrevet

På H&M? Har de klær som passer for oss med hofter og rumpe da? ;o) Må vel ta meg en byrunde igjen på onsdag kanskje.

Jeg prøvde ingenting der, så det vet jeg ikke... Det er nok noen der du passer. Men den jeg kjøpte på sportsbutikk var kjempegod! Adidas og kostet 500, men det er den beste treningsbuksen jeg noengang har hatt. Den jeg hadde før ble jeg så varm i, men denne er luftig og god. (Men det er ikke luftehuller i den altså.) :)

Skrevet

Jeg prøvde ingenting der, så det vet jeg ikke... Det er nok noen der du passer. Men den jeg kjøpte på sportsbutikk var kjempegod! Adidas og kostet 500, men det er den beste treningsbuksen jeg noengang har hatt. Den jeg hadde før ble jeg så varm i, men denne er luftig og god. (Men det er ikke luftehuller i den altså.) :)

Jeg må vel ta motet til meg. Synes liksom ikke jeg hører hjemme i slike butikker, ikke når det er snakk om treningstøy i alle fall.

Skrevet

Jeg må vel ta motet til meg. Synes liksom ikke jeg hører hjemme i slike butikker, ikke når det er snakk om treningstøy i alle fall.

De er vant til det. Da jeg skulle ha en treningsbukse spurte de om jeg skulle ha den til trening så det er tydeligvis ikke en selvsagt sak :)

hare1365380455
Skrevet

Bare gå, og ikke tenk på det! Jeg kunne ikke ha bestilt bukse i nettbutikk...

Skrevet

De er vant til det. Da jeg skulle ha en treningsbukse spurte de om jeg skulle ha den til trening så det er tydeligvis ikke en selvsagt sak :)

Trening og trening... ;o) Innbilder meg jo at når jeg kjøper meg nytt og fint treningstøy så blir jeg såååå flink til å trene også! For det er vel "innebygget" i klærne, eller? ;o)

Skrevet

Trening og trening... ;o) Innbilder meg jo at når jeg kjøper meg nytt og fint treningstøy så blir jeg såååå flink til å trene også! For det er vel "innebygget" i klærne, eller? ;o)

Tja, jeg har i hvert fall funnet ut at den buksa jeg kjøpte vokser med meg :)

Skrevet

Hmm... Der var det mye fint! Jeg likte denne:

http://www.betterbodies.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=visprodukt&kategoriID=80&produktid=898

men de har den jo bare i grått og svart jo! Vil gjerne ha litt farge jeg da. Men nå har jeg i alle fall funnet ut hva jeg er på jakt etter. :o)

Syns de hadde noen sånne på Ellos jeg...http://www.ellos.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=226

ikke dyrt i alle fall.

hare1365380455
Skrevet

Nei, den oransje der har unisexfasong, passer ikke mine hofter det gitt. :o)

Kjøp deg lik min; den er i stretch men sitter ikke klin inntil overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...