Gå til innhold

Skal ha med vaffellåra mine på Color Fantasy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skal på tur da- igjen - og denne gangen er det badeland og greier der jo!

Hva i huleste skal jeg ha på meg? ser det teit ut med sarong der? - eller hvor kan jeg få kjøpt høyhalsa badedrakt med bein i? :-)

Tror jeg må ta sol...

hare1365380455
Skrevet

Du får bare ha på deg en vanlig gammeldags badedrakt, og når du kommer inn i badelandet springer du i full fart uti vannet så ingen ser deg! Så kan du være i vannet hele tiden...:) Det går nok bra!

Skrevet

Du får bare ha på deg en vanlig gammeldags badedrakt, og når du kommer inn i badelandet springer du i full fart uti vannet så ingen ser deg! Så kan du være i vannet hele tiden...:) Det går nok bra!

Pøh - de skal ha drinker og sånn vet du - jeg dauer!!!

hare1365380455
Skrevet

Pøh - de skal ha drinker og sånn vet du - jeg dauer!!!

Er det med jobben? Drinker i badeland? Ta på deg en badekåpe og si du er frysen.

Skrevet

Er det med jobben? Drinker i badeland? Ta på deg en badekåpe og si du er frysen.

Ja - nesten jobb. Badekåpe og skjerf! hehe

hare1365380455
Skrevet

Ja - nesten jobb. Badekåpe og skjerf! hehe

Hehe, det kan bli morsomt! Så kan du skylde på paraply-drinkene!;)

Skrevet

Jeg har bikini med lignende overdel som du linket til + boxershorts-underdel. Men det skjuler dessverre ikke vafler. :( Mener jeg kjøpte det på Lindex.

Mitt tips er at du tar på den tøffe lua di slik at oppmerksomheten kanaliseres bort fra eventuelle vaffellår og kjipt badetøy! :)

Skrevet

Jeg har bikini med lignende overdel som du linket til + boxershorts-underdel. Men det skjuler dessverre ikke vafler. :( Mener jeg kjøpte det på Lindex.

Mitt tips er at du tar på den tøffe lua di slik at oppmerksomheten kanaliseres bort fra eventuelle vaffellår og kjipt badetøy! :)

hehe - samelue ja!

Skrevet

Skal du ha på deg den sarongen når vi er å se på Mark Knofler også?

Gjest kos deg på tur
Skrevet

Jeg tror du bare får mer oppmersomhet rundt kroppen din om du har på deg noe veldig annerledes (som dette ellos-antrekket vil være i et bassengområde). Det ser smekkert ut på modellen i str 36, men ..

Ha en vanlig, pen badedrakt som passer (kjøpt nå, som er i din str. i dag). Kjøper du en i en undertøysbutikk osv, får du hjelp til å finne en som er god og sitter bra. (De koster fem ganger mer enn på Ellos.)

www.lalina.no (for adressen til en god butikk, ikke nettbutikk)

Sarong høres helt greit ut, skal man sitte og drikke parasolldrinker med kollegaer, synes jeg alle kunne ha på en lett badekåpe eller en sarong eller noe slikt. Uansett fasong på kropp og mønster på lår..

Noen fine (bade)sandaler kanskje?

Ta gjerne en liten serie med soltimer, eller bruk litt tid i en hudpleiesalong, så får du fjernet hår eller lakket tånegler eller andre ting som gjør at du føler deg vel.

Skrevet

Jeg tror du bare får mer oppmersomhet rundt kroppen din om du har på deg noe veldig annerledes (som dette ellos-antrekket vil være i et bassengområde). Det ser smekkert ut på modellen i str 36, men ..

Ha en vanlig, pen badedrakt som passer (kjøpt nå, som er i din str. i dag). Kjøper du en i en undertøysbutikk osv, får du hjelp til å finne en som er god og sitter bra. (De koster fem ganger mer enn på Ellos.)

www.lalina.no (for adressen til en god butikk, ikke nettbutikk)

Sarong høres helt greit ut, skal man sitte og drikke parasolldrinker med kollegaer, synes jeg alle kunne ha på en lett badekåpe eller en sarong eller noe slikt. Uansett fasong på kropp og mønster på lår..

Noen fine (bade)sandaler kanskje?

Ta gjerne en liten serie med soltimer, eller bruk litt tid i en hudpleiesalong, så får du fjernet hår eller lakket tånegler eller andre ting som gjør at du føler deg vel.

thihi - - jeg får kjøpe noe i 46 da - -*sukk*

Skrevet

Hihi, har du med lommelerka i den gule plastposen eller....;o)

Ja - har med til deg :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? :)

Herlig selvironi du har.

Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:)

Hadde trengt det selv jeg.

I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen.

Skrevet

Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? :)

Herlig selvironi du har.

Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:)

Hadde trengt det selv jeg.

I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen.

Det er nå 5 uker siden jeg begynte på vektklubb.no og har bare gått opp 2,5 kilo.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er nå 5 uker siden jeg begynte på vektklubb.no og har bare gått opp 2,5 kilo.

2,5 kilo er bedre enn ikkeno;)

Man skal ikke gå ned for fort vet du. Da går man bare fort opp igjen. Er det jeg har hørt ihvertfall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...