flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 2,5 kilo er bedre enn ikkeno;) Man skal ikke gå ned for fort vet du. Da går man bare fort opp igjen. Er det jeg har hørt ihvertfall:) Jeg har jo gått opp.... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det er nå 5 uker siden jeg begynte på vektklubb.no og har bare gått opp 2,5 kilo. Oisann, jeg leste ikke skikkelig:o) He he he, unnskyld at at ler. Drit i vektklubb no, og start med lange gåturer og litt trening i steden. Masse vann og sunnere og mindre mat. Ja ja, dette vet du vel, så heretter holder jeg kjeft:) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Oisann, jeg leste ikke skikkelig:o) He he he, unnskyld at at ler. Drit i vektklubb no, og start med lange gåturer og litt trening i steden. Masse vann og sunnere og mindre mat. Ja ja, dette vet du vel, så heretter holder jeg kjeft:) Jeg vet! .) - - men ikke i dag..... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har jo gått opp.... Ja, jeg så det nå. He he. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? Herlig selvironi du har. Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:) Hadde trengt det selv jeg. I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen. Jeg tenkte det samme ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? Herlig selvironi du har. Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:) Hadde trengt det selv jeg. I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen. Du forresten, har du noe tro på epelcidereddikk? Jeg gikk ned den gan gjeg tok det hver morgen, men jeg gikk jo med staver flere ganger i uka også da....hehe 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ja - har en som ligner - hehe http://www.oceanicworldwide.com/img/p_wetsuits_ultrashorty_both1.jpg Har en sånn her i størrelse hest som du kan få låne;-) Hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 http://www.oceanicworldwide.com/img/p_wetsuits_ultrashorty_both1.jpg Har en sånn her i størrelse hest som du kan få låne;-) Hilsen hihi! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Kanskje du får kjøpt en burka på Grønland eller no' ? ;-) Drit i vaffellår og sånt. Du har så god sjølironi at du blir attraktiv likevel :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Kanskje du får kjøpt en burka på Grønland eller no' ? ;-) Drit i vaffellår og sånt. Du har så god sjølironi at du blir attraktiv likevel :-) Det veit du lite om! hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det veit du lite om! hehe Får satse på at mannfolka har litt vett mellom øra ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Får satse på at mannfolka har litt vett mellom øra ;-) Jeg er bare ute etter at de tarmeg på alvor - -og respekterer meg - på lik linje med dem - og sånn.....HÆHÆHÆHÆHÆHÆ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg er bare ute etter at de tarmeg på alvor - -og respekterer meg - på lik linje med dem - og sånn.....HÆHÆHÆHÆHÆHÆ Har du blitt blondine eller? ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Du forresten, har du noe tro på epelcidereddikk? Jeg gikk ned den gan gjeg tok det hver morgen, men jeg gikk jo med staver flere ganger i uka også da....hehe Jeg har aldri prøvd noe sånt. Ikke andre kurer heller. Jeg har nok mest tro på å endre kosthold og mye fysisk aktivitet. Noe som er lystbetont. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.