Gå til innhold

Skal ha med vaffellåra mine på Color Fantasy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 kilo er bedre enn ikkeno;)

Man skal ikke gå ned for fort vet du. Da går man bare fort opp igjen. Er det jeg har hørt ihvertfall:)

Jeg har jo gått opp....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er nå 5 uker siden jeg begynte på vektklubb.no og har bare gått opp 2,5 kilo.

Oisann, jeg leste ikke skikkelig:o)

He he he, unnskyld at at ler. Drit i vektklubb no, og start med lange gåturer og litt trening i steden. Masse vann og sunnere og mindre mat.

Ja ja, dette vet du vel, så heretter holder jeg kjeft:)

Skrevet

Oisann, jeg leste ikke skikkelig:o)

He he he, unnskyld at at ler. Drit i vektklubb no, og start med lange gåturer og litt trening i steden. Masse vann og sunnere og mindre mat.

Ja ja, dette vet du vel, så heretter holder jeg kjeft:)

Jeg vet! .) - - men ikke i dag.....:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har jo gått opp....

Ja, jeg så det nå. He he.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? :)

Herlig selvironi du har.

Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:)

Hadde trengt det selv jeg.

I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen.

Jeg tenkte det samme ;o)

Skrevet

Man kjenner hverandre ganske godt her inne, når man leser en overskrift og skjønner hvem forfatteren er, før man ser nicket, ikke sant? :)

Herlig selvironi du har.

Men du, du kan jo ta en omgamg med strykejernet:)

Hadde trengt det selv jeg.

I morgen begynner jeg å drikke litervis med vann og nå er jeg så gos i ryggen at jeg starter treningen igjen.

Du forresten, har du noe tro på epelcidereddikk? Jeg gikk ned den gan gjeg tok det hver morgen, men jeg gikk jo med staver flere ganger i uka også da....hehe

Skrevet

Kanskje du får kjøpt en burka på Grønland eller no' ? ;-)

Drit i vaffellår og sånt. Du har så god sjølironi at du blir attraktiv likevel :-)

Skrevet

Kanskje du får kjøpt en burka på Grønland eller no' ? ;-)

Drit i vaffellår og sånt. Du har så god sjølironi at du blir attraktiv likevel :-)

Det veit du lite om! hehe

Skrevet

Det veit du lite om! hehe

Får satse på at mannfolka har litt vett mellom øra ;-)

Skrevet

Får satse på at mannfolka har litt vett mellom øra ;-)

Jeg er bare ute etter at de tarmeg på alvor - -og respekterer meg - på lik linje med dem - og sånn.....HÆHÆHÆHÆHÆHÆ

Skrevet

Jeg er bare ute etter at de tarmeg på alvor - -og respekterer meg - på lik linje med dem - og sånn.....HÆHÆHÆHÆHÆHÆ

Har du blitt blondine eller? ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du forresten, har du noe tro på epelcidereddikk? Jeg gikk ned den gan gjeg tok det hver morgen, men jeg gikk jo med staver flere ganger i uka også da....hehe

Jeg har aldri prøvd noe sånt. Ikke andre kurer heller.

Jeg har nok mest tro på å endre kosthold og mye fysisk aktivitet.

Noe som er lystbetont.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...