Gå til innhold

Hva hvis du fant en kondom i din manns lomme?

Anbefalte innlegg

Gjest nøkken

....Det gjorde nemlig jeg!

Hva hadde du gjort? Hvordan hadde du reagert?

Vi har riktignok hatt en del problemer i det siste. Han har bl.a. skult jenters tlf.nr under guttenavn på tlf. Han sier han ikke har vært utro. Han sier han fortsatt er glad i meg og at han ikke vil skilles.

Han hadde kondomet bare "i tilfelle" noe skulle skje. Da måtte det vel være bedre om han hadde beskyttelse!!

Vi er ikke uvenner og sex-livet har vel aldri vært bedre.

Hvorfor gjør han slik?

Det er noe som skurrer for meg her altså!

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

3

• favn

2

• mil1365380270

2

• Elis31

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjente en gang en gift en med kondomer i lomma, og han hadde baktanker. At han også sier at han har det i tilfelle noe skulle skje er jo bortimot å innrømme at han er åpen (og godt forberedt) for en anledning som skulle by seg. Beklager men jeg tror ikke det er store sjanser for at denne mannen din ikke vil være utro.

Annonse

Gjest gummuguri

Min sambo går rundt med kondom i lommeboka. Ble rimelig betuttet da jeg oppdaget det, og tenkte mitt. Men fikk jo høre det neste helg da min venninne var med oss på byen og plutselig bestemte seg for å bli med en fyr hjem...sambo har aldri vært stoltere over at han kunne bidra med at min venninne "fikk seg noe" (menn, altså...hehe). På samme måte var den kondomen (en ny en, vel og merke) god og ha den dagen jeg glemte piller og vi tok en "spontan en".

Kjæresten min elsker meg over alt på jord, og har absolutt ingen problemer med den dag i dag at han går med kondom i lommeboka. På en eller anne underlig måte tror jeg dette er noe som noen menn føler at de må gjøre fordi "alle andre menn" gjør det. Hvis han føler seg råere med den utslitte kondomen i pengeboka - let it be (den samme har nå ligget der i over et år!). Hadde det derimot vært en ny en hver uke, hadde vel lyden vært en annen...

Gjest nøkken

Jeg tror han allerede har vært utro, siden han ikke har forsøkt å skjule det.

Han sier at den er gammel og at han hadde glemt den. Den var fra en periode for et års tid siden da han var veldig usikker.

Han sier at han nå har bestemt seg for å satse på oss. _Men_ samtidig er det ikke mer en en mnd. siden jeg ferska han i å ha snakket med ei jente i smug. Han vet godt at jeg ikke liker at han har kontakt med henne.

Han sier selv at det hele var uskyldig og at det var derfor han ikke fortalte meg om det.Det var vel derfor han lagret nummeret hennes under et guttenavn...:/

Dette er ikke en gammel venn, men ei berte han hadde møtt et par ganger og prøvd å få til sengs.

Jeg vet da faen jeg....jeg er jo glad i mannen.

Dumme meg som ikke bare kan kaste han på dør...

lane1365380891

Han sier at den er gammel og at han hadde glemt den. Den var fra en periode for et års tid siden da han var veldig usikker.

Han sier at han nå har bestemt seg for å satse på oss. _Men_ samtidig er det ikke mer en en mnd. siden jeg ferska han i å ha snakket med ei jente i smug. Han vet godt at jeg ikke liker at han har kontakt med henne.

Han sier selv at det hele var uskyldig og at det var derfor han ikke fortalte meg om det.Det var vel derfor han lagret nummeret hennes under et guttenavn...:/

Dette er ikke en gammel venn, men ei berte han hadde møtt et par ganger og prøvd å få til sengs.

Snakke med ei jente i smug? Hvorfor kan han ikke snakke med henne åpent? Og hvorfor driver du å snoker i mobiltelefonen hans, og sjekker numrene?

Ikke rart han søker frihet og eventyr hvis du er så mistenksom og komtrollerende som dette gir inntrykk av.

Gjest evige jaktmarker.

HAN bør finne seg ei jente som stoler på han.

Ei som ikke roter på mobilen hans, ei som ikke roter i lommene/lommeboken hans, ei som ikke er sykelig sjalu osv osv. Da får han det sikkert bedre selv også, og slipper å være ute på de

Gjest Tilliten er brutt

Det finnes vel en datostempling på kondomer?

Du har rett til å undersøke dersom det virker inn på forholdet.

Hvis han vil satse på deg, bør han unngå å ha kontakt med denne jenta, det er jo bare et bekjentskap.

Det er ikke første gang jeg hører om gutter som lagrer jentenavn under guttenavn på mobilen.

Annonse

Ei som ikke roter på mobilen hans, ei som ikke roter i lommene/lommeboken hans, ei som ikke er sykelig sjalu osv osv. Da får han det sikkert bedre selv også, og slipper å være ute på de

Kanhende hun f.eks. skulle vaske jakka hans, lette etter noe annet e.lign.

Gjest nøkken

Mulig det.

Men tillit må man gjøre seg fortjent til. Når mannen sjøl klarer å si at han har tenkt på andre jenter, angrer på at han ikke har vært utro når sjangsen har bydd seg så ville vel de fleste blitt mistenksomme.

Og når han sier at han alikevel vil satse på oss, da bør vel jeg kunne forvente at han ikke oppfører seg slik?

Grunnen til at jeg sjekket var fordi jeg følte at jeg ikke hadde fått ærlige svar. -Og det hadde jeg jo heller ikke.

Ja, her må han hoste opp en skikkelig plausibel forklaring for å komme unna.

Noe a la Rene i "Allo allo" når kjerringa (You stupid woman!)tok ham på fersken med ei ungmø. Hvis de kysset, skulle han bare fjerne et rusk i øyet hennes, f. eks.

Hvis jeg fant et kondom under tømming av lommer før klesvask i min kjæres bukse, ville jeg ha gått ut i fra at han skulle gi den til sønnen. Jeg er temmelig godtroende.

Å tømme lommer før klesvask er ikke det nødvendig da?

Eller mener du at det er å snoke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...