Gå til innhold

Hva hvis du fant en kondom i din manns lomme?

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen

HAN bør finne seg ei jente som stoler på han.

Ei som ikke roter på mobilen hans, ei som ikke roter i lommene/lommeboken hans, ei som ikke er sykelig sjalu osv osv. Da får han det sikkert bedre selv også, og slipper å være ute på de

Du er på viddene.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

3

• favn

2

• mil1365380270

2

• Elis31

1

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

HAN bør finne seg ei jente som stoler på han.

Ei som ikke roter på mobilen hans, ei som ikke roter i lommene/lommeboken hans, ei som ikke er sykelig sjalu osv osv. Da får han det sikkert bedre selv også, og slipper å være ute på de

Det har du nok helt rett i! Slitsomt å være utro med mistenksom og snokende partner.

"Noe" som skurrer? Jeg tror ikke du behøver å være Sherlock Holmes for å skjønne at dette ikke er normal oppførsel for noen i et forhold.

Jeg hadde mest sannsynlig aldri involvert meg i en slik mann, men om jeg da hadde kommet så langt, så hadde jeg fint flyttet ut om han hintet om store muligheter for at han var utro. Hvorfor sitte og vente på at det skal skje?

Annonse

Det finnes vel en datostempling på kondomer?

Du har rett til å undersøke dersom det virker inn på forholdet.

Hvis han vil satse på deg, bør han unngå å ha kontakt med denne jenta, det er jo bare et bekjentskap.

Det er ikke første gang jeg hører om gutter som lagrer jentenavn under guttenavn på mobilen.

Jeg har en i veska. Den har jeg fått av ham i tilfelle han og jeg skal hygge oss sammen et sted ute. Litt verre å skjule telefonnumre.

• 3 uker senere...
Gjest Lillelapp

Jeg kom hjem fra hytta en dag til nyvasket hus *lykke*. Sengene var skiftet på, og... det manglet en kondom i skuffa. Fikk høre fra en venninne at de hadde vært en hel gjeng på byen en av kveldene jeg var borte. Mannen min hadde snakket om nachspiel, men i neste øyeblikk hadde han og en annen venninne forsvunnet i en taxi... Dette fortalte verken mannen min eller den venninna mi som blitt med han hjem. Dagen etter denne festen snakket jeg med mannen min på tlf fra hytta, og jeg spurte tilfeldigvis om han hadde hatt noe nachspiel hjemme hos oss, men neida, han hadde bare dratt rett hjem og lagt seg til å sove. Da jeg senere konfronterte han med det jeg hadde hørt, fortalte han at en av våre felles venninner hadde blitt med hjem en liten tur fordi de trodde at alle de andre også skulle komme dit. Hva skulle jeg tro? Rene senger og minus på kondomer... For å si det kort bestemte jeg meg bare for at han hadde vært utro. Han nektet. Jeg sa at jeg tror det likevel. Ble bare nødt til å ha utroskap som utgangspunkt for i det hele tatt å kunne tilgi. For meg ble det et enklere alternativ enn å spekulere, og på den måten aldri bli ferdig med episoden. Hva det gjorde eller gjør med min mann, det at jeg faktisk har bestemt meg for å ikke tro hans forklaringer og heller tro at han lyver, det vet jeg ikke. Jeg bryr meg ikke om det for å være helt ærlig. Jeg mener at han kunne vært ærlig fra første spørsmål: "Hadde du noe nachspiel da?". Vi er fortsatt sammen. Dette er nå 5 år siden. Jeg er kanskje naiv, men jeg tror ikke at han har vært utro siden. Jeg tenker aldri på det som skjedde, hvis jeg først gjør det, slik som nå, så merker jeg at det "tar" meg litt. I den vanlige hverdagen preges ikke vårt forhold noe av dette dilemmaet. Vel, dette skulle ikke handle om meg, men jeg ville bare fortelle min historie til deg etter å ha lest din. Mistanker om utroskap eller reell utroskap behøver ikke å ødelegge et forhold. Mannen min og jeg har det svært godt sammen, på alle måter :-) Lykke til du også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...