Gå til innhold

Hjeeeelp!!! Svar-til-meg-fuksjonen igjen :-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere vet så har det vært problemer med at noen av dolerne har fått andres "svar-til-meg" på sin side. Nå har jeg enda en gang fått en annens "svar-til-meg"-side (for en gangs skyld er det ikke din jeg har fått m.angelica ;-))

Jeg trodde webmaster hadde fiksa det :-/

Hvorfor er det "alltid" jeg som får denne feilen? Eller er det mange andre av dere som har opplevd det? Jeg vet om bare tre, med meg....

Skrevet

Jeg har også opplevd det en gang og jeg ble så forfjamset at jeg ikke tittet på svarene i det hele tatt men følte meg virkelig på snoker'n.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Utrolig at det ikke var meg. ;o)

Jeg har ikke opplevd det på stund.. faktisk..

Skrevet

Utrolig at det ikke var meg. ;o)

Jeg har ikke opplevd det på stund.. faktisk..

Eg har aldri opplevd det der eg hehe

Skrevet

Ånei...har du fått min denne gangen?

Nei, det var ikke din :-)

Jeg turde jo nesten ikke sjekke hvem sine innlegg jeg hadde fått (de er forøvrig borte nå!), men det var lett å oppdage..

Bare for å ha sagt det: Det framkom ingen hemmeligheter av det lille jeg så, så alle dolerne kan slappe helt av!!! :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har ikke fått opp andres svar-til-meg. Men jeg vet jo ikke om noen har fått mine, det har de ikke fortalt meg i så fall.

*Titter meg over skulderen*

Skrevet

Jeg har ikke fått opp andres svar-til-meg. Men jeg vet jo ikke om noen har fått mine, det har de ikke fortalt meg i så fall.

*Titter meg over skulderen*

Skikkelig guffent er det :-(

For å si det sånn: jeg er glad jeg aldri skriver anonymt!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Skikkelig guffent er det :-(

For å si det sånn: jeg er glad jeg aldri skriver anonymt!

Sånt er ikke moro, nei.

Men at det skjer, bør jo være en advarsel til "trollene" om at de ikke er trygge, det er flere enn Webbis som kan komme til å se dem.

Skrevet

Sånt er ikke moro, nei.

Men at det skjer, bør jo være en advarsel til "trollene" om at de ikke er trygge, det er flere enn Webbis som kan komme til å se dem.

*ondt glis*

Skrevet

Nei, det var ikke din :-)

Jeg turde jo nesten ikke sjekke hvem sine innlegg jeg hadde fått (de er forøvrig borte nå!), men det var lett å oppdage..

Bare for å ha sagt det: Det framkom ingen hemmeligheter av det lille jeg så, så alle dolerne kan slappe helt av!!! :-)

*puster lettet ut*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...