Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Som noen av dere vet så har det vært problemer med at noen av dolerne har fått andres "svar-til-meg" på sin side. Nå har jeg enda en gang fått en annens "svar-til-meg"-side (for en gangs skyld er det ikke din jeg har fått m.angelica ;-)) Jeg trodde webmaster hadde fiksa det :-/ Hvorfor er det "alltid" jeg som får denne feilen? Eller er det mange andre av dere som har opplevd det? Jeg vet om bare tre, med meg.... 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ånei...har du fått min denne gangen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har også opplevd det en gang og jeg ble så forfjamset at jeg ikke tittet på svarene i det hele tatt men følte meg virkelig på snoker'n. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Utrolig at det ikke var meg. ;o) Jeg har ikke opplevd det på stund.. faktisk.. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Utrolig at det ikke var meg. ;o) Jeg har ikke opplevd det på stund.. faktisk.. Eg har aldri opplevd det der eg hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ånei...har du fått min denne gangen? Nei, det var ikke din :-) Jeg turde jo nesten ikke sjekke hvem sine innlegg jeg hadde fått (de er forøvrig borte nå!), men det var lett å oppdage.. Bare for å ha sagt det: Det framkom ingen hemmeligheter av det lille jeg så, så alle dolerne kan slappe helt av!!! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke fått opp andres svar-til-meg. Men jeg vet jo ikke om noen har fått mine, det har de ikke fortalt meg i så fall. *Titter meg over skulderen* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har ikke fått opp andres svar-til-meg. Men jeg vet jo ikke om noen har fått mine, det har de ikke fortalt meg i så fall. *Titter meg over skulderen* Skikkelig guffent er det :-( For å si det sånn: jeg er glad jeg aldri skriver anonymt! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Skikkelig guffent er det :-( For å si det sånn: jeg er glad jeg aldri skriver anonymt! Sånt er ikke moro, nei. Men at det skjer, bør jo være en advarsel til "trollene" om at de ikke er trygge, det er flere enn Webbis som kan komme til å se dem. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Sånt er ikke moro, nei. Men at det skjer, bør jo være en advarsel til "trollene" om at de ikke er trygge, det er flere enn Webbis som kan komme til å se dem. *ondt glis* 0 Siter
amber sun Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, det var ikke din :-) Jeg turde jo nesten ikke sjekke hvem sine innlegg jeg hadde fått (de er forøvrig borte nå!), men det var lett å oppdage.. Bare for å ha sagt det: Det framkom ingen hemmeligheter av det lille jeg så, så alle dolerne kan slappe helt av!!! :-) *puster lettet ut* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.