Gjest vil ikke ha diabetes Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 hei, er en relativt ung jente på 31, som for halvannen uke siden fikk beskjed av legen om å slutte med sukker. Tidligere spiste jeg snop og særlig godterier hver eneste dag, og har selvsagt lagt en del på meg - uten å ha blitt overvektig. Har uansett et altfor høyt blodsukker, og er i gernseland for diabetes 2. Derfor altså - vekk med sukker. Det har vært knallhardt, men har nå klart halvannen uke uten en sjokoladebit og ei heller annet snop og slikt. Jeg er flink ;-) MEN jeg lurer så på hvorfor jeg føler meg så nummen i hele kroppen? Er slapp og uttafor og jeg har besvimt et par ganger i det siste.Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig å få abstinenser når man slutter med sukker, og hvordan virker disse abstinensene? For meg er det så ille at det er hardt å være på jobb...svartner jo for meg hele tiden... Takknemlig for svar! 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Spis Fedon-kost - det stabiliserer blodsukkeret ditt godt! - ofte og nok. Det tar nok en drøy uke å venne seg av med sukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.