Gå til innhold

Traktor, gravemaskin. motorsykkel osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er min mann normal? Han snur seg etter nevnte kjøretøyer og kommenterer dem som om det var en flott dame. "Ååå, sjekk den gravemaskinen". Han titter nok på damer også, men litt mer diskret..

Tenkt at dette her har gledet han så enormt helt fra han var en liten pjokk ;-)

Skrevet

Min mann er også sånn, med biler og traktorer :-)

Min pleier å leite etter div kjøretøyer på nettet som han beundrer. Biler og båter også, men tror nå helst han er mest svak for traktorer og gravemaskiner. Han ser på lang avstand hva slags merke og modell det er.

Tihi ;-)

Skrevet

Min pleier å leite etter div kjøretøyer på nettet som han beundrer. Biler og båter også, men tror nå helst han er mest svak for traktorer og gravemaskiner. Han ser på lang avstand hva slags merke og modell det er.

Tihi ;-)

Javel.. så det er ikke bare min dah ;-)

Skrevet

Tihi ;-)

Samme her! han kan sitte i timesvis og kikke på sånne lekkerbiskner på nettet :-)

Og jeg foretrekker jo at han glor på biler og traktorer fremfor damer da *s*

Men noe som er farligere er når vi er ute og kjører om sommeren, så snur han seg og glor på åkrer og ser på lang avstand hva som dyrkes, hva slags type gras og hva slags type poteter.... Ganske trafikkfarlig når han er sjåfør....

Skrevet

Samme her! han kan sitte i timesvis og kikke på sånne lekkerbiskner på nettet :-)

Og jeg foretrekker jo at han glor på biler og traktorer fremfor damer da *s*

Men noe som er farligere er når vi er ute og kjører om sommeren, så snur han seg og glor på åkrer og ser på lang avstand hva som dyrkes, hva slags type gras og hva slags type poteter.... Ganske trafikkfarlig når han er sjåfør....

Artige disse mennene :-) Min pleier å beundre skogen. Jeg tror han ser for seg at han er i den skogen med motorsag. Han er jo veldig opptatt av ved også.

Skrevet

Artige disse mennene :-) Min pleier å beundre skogen. Jeg tror han ser for seg at han er i den skogen med motorsag. Han er jo veldig opptatt av ved også.

Tror mennene våre hadde trivdes sammen! Når jeg ser ei svær bjørk, tenker jeg "Å, for et flott tre..." Han tenker: "Hvilken vei er best å felle det - og hvor mye ved blir det ut av det?"

Nå er han på vinterferie og skal kløyve masse ved som vi hogde i jula :-)

Skrevet

Sånn er min mann, men da på digitale speilreflekser og generelt på alle dyre morsomme duppeditter med knapper... Man kan formelig se blodet bruse...

Skrevet

Jeg har jeg og som elsker alt som sier "brummmm...." :o)

Jeg pleier å erte ham litt da, "Det er klart du trenger TO traktorer du som har hele 5 mål tomt!" ;o)

Skrevet

Tror mennene våre hadde trivdes sammen! Når jeg ser ei svær bjørk, tenker jeg "Å, for et flott tre..." Han tenker: "Hvilken vei er best å felle det - og hvor mye ved blir det ut av det?"

Nå er han på vinterferie og skal kløyve masse ved som vi hogde i jula :-)

For ikke å snakke om vedkløyvere, ja.. Jeg tipper din mann har en flott vinterferie når han får kose seg med den! Har han laget den selv? Min kar er jo veldig opptatt av hydraulisk drevne saker, og han har laget en vedkløyver som han kjæler med sånn nå og da ;-)

Skrevet

For ikke å snakke om vedkløyvere, ja.. Jeg tipper din mann har en flott vinterferie når han får kose seg med den! Har han laget den selv? Min kar er jo veldig opptatt av hydraulisk drevne saker, og han har laget en vedkløyver som han kjæler med sånn nå og da ;-)

Min var omtrent blank i blikket tidligere i høst da han kjøpte nytt skjær til traktoren. *Ler oppgitt*

Og jeg har min egen mappe under favoritter på pc'n hans så jeg har jo sett hans favorittliste der da. ;o) Lite damer der kan man si!

Skrevet

Min var omtrent blank i blikket tidligere i høst da han kjøpte nytt skjær til traktoren. *Ler oppgitt*

Og jeg har min egen mappe under favoritter på pc'n hans så jeg har jo sett hans favorittliste der da. ;o) Lite damer der kan man si!

Hadde min mann sett traktoren og det nye skjæret til din kar, så ville han (din) følt seg som helt resten av dagen ;-).

Mange traktorer på pc`n her også. Han drømmer om å kjøpe en også, men ikke vet jeg hva han skal med den. Jeg tipper din har bruk for traktor - i motsetning til min.

Skrevet

Nei, han hadde en periode da han mekket på gamle bilmotorer, men han lager ingenting mekanisk eller hydraulisk selv. Men snekre kan han :-) Greit med sånne handy-maner!

Men jeg synes nå han tar litt for alvorlig det bilvedlikeholdet. Det er jeg som kjører den nye bilen, og jeg som i teorien har ansvar for at den blir vasket og støvsuget. Han synes jeg får den vasket altfor sjelden. Jeg utbrøt da at det ikke var mer enn tre uker siden sist. "Tre uker siden? Den må jo vaskes en gang i uka nå på vinteren!!!"

Synes det er litt i overkant, jeg, da....

Skrevet

Nei, han hadde en periode da han mekket på gamle bilmotorer, men han lager ingenting mekanisk eller hydraulisk selv. Men snekre kan han :-) Greit med sånne handy-maner!

Men jeg synes nå han tar litt for alvorlig det bilvedlikeholdet. Det er jeg som kjører den nye bilen, og jeg som i teorien har ansvar for at den blir vasket og støvsuget. Han synes jeg får den vasket altfor sjelden. Jeg utbrøt da at det ikke var mer enn tre uker siden sist. "Tre uker siden? Den må jo vaskes en gang i uka nå på vinteren!!!"

He he. For meg ville det også blitt vel ofte å vaske bilen. Er den ny kanskje.?

Vi kjøpte oss for noen år siden en nesten helt ny stasjonsvogn med lekker metallicfarge. Den var så ny at gubben måtte vaske den vel så ofte som det din mann ønsker. Han var livredd for at ungene skulle grise i den eller komme borti lakken. Bilen egnet seg kun til å se på mente han, så vi solgte den og kjøpte en skikkelig "arbeidsbil".

Bilen står i stil med mannen - rufsete og ikke redd for skitt ;-) (Han har ofte olje og malingsflekker på seg når han kommer inn døra)

Skrevet

Hehe....bra det ikke durer i matboksen hans, da hadde han spist seg ihjel:-)

Skrevet

Tre uker er lenge i dette saltlandet.

Skrevet

Tre uker er lenge i dette saltlandet.

Ja, det er det han sier, min kjære. Og jeg forstår jo at vi må ta godt vare på den nye bilen. MEN det er lite ork å vaske bilen når en alltid har minst to barn med seg, og skal et eller annet ganske snart...

Skrevet

Ja, det er det han sier, min kjære. Og jeg forstår jo at vi må ta godt vare på den nye bilen. MEN det er lite ork å vaske bilen når en alltid har minst to barn med seg, og skal et eller annet ganske snart...

Sant det, men det er rimelig raskt gjort å kjøre den innom en bensinstasjon og få spylt den litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...