Gjest kvinne i nøden Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 hei, er en enslig kvinne og må ha en snekker til å flytte en vegg på badet tre meter for å forstørre rommet, samt at han da må bygge en liten vegg der det blir åpning. Jeg lurer på om noen vet hva slikt kan koste? 0 Siter
soleil Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Sett inn en annonse i avisa der du skriver de opplysninga du gir her så får du se.. Hvem vet, kanskje du får det for en "slikk og ingenting". 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Du kan vel ikke bare flytte en vegg på et våtrom vil jeg tro. Da må du nok gjøre noe med den nye delen av golvet og de nye veggene. Membraner, våtromsbelegg både på golv og vegg (evt. flis eller plater). Men prøv å få en håndverker til å komme og se og komme med et prisoverslag til deg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Sett inn en annonse i avisa der du skriver de opplysninga du gir her så får du se.. Hvem vet, kanskje du får det for en "slikk og ingenting". På badet hadde jeg aldri tort å la "hvermannsen" flytte vegger - det kan bli dyrt i etterkant det! Hørt om våtromsnormen....? 0 Siter
soleil Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 På badet hadde jeg aldri tort å la "hvermannsen" flytte vegger - det kan bli dyrt i etterkant det! Hørt om våtromsnormen....? Sant nok. Måtte bare glise litt over at det var nevnt at innskriveren var enslig dame. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Sant nok. Måtte bare glise litt over at det var nevnt at innskriveren var enslig dame. "En slikk og ingenting"? *Treg i oppfattelsen* ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Tror ikke det er flytting av en vegg som er det dyreste når det er oppussing av bad det er snakk om. Kommer an på hvordan veggen er. 0 Siter
soleil Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "En slikk og ingenting"? *Treg i oppfattelsen* ;o) tihi.. "morsomt" 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 "En slikk og ingenting"? *Treg i oppfattelsen* ;o) hehe, jeg smilte også av den kommentaren 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Sett inn en annonse i avisa der du skriver de opplysninga du gir her så får du se.. Hvem vet, kanskje du får det for en "slikk og ingenting". "Slikk og ingenting" ,...hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.