Gå til innhold

En venn er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg er død, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. De vet ikke om det var et uhell eller selvmord, men jeg er rimelig sikker på at det var selvmord.

Denne mannen var min brors beste venn og vi hadde "noe på gang" en periode, jeg klarer ikke å innse at mannen jeg har ligget med, sovet med og våknet med er borte. Har dog ikke sett han på et år nå, når meldingen om hans død kom.

Jeg er bare så trist i kveld, og håper at noen har et trøstende ord eller råd.. hva som helst egentlig.

Skrevet

Det er alltid heavy når venner dør, jeg har desverre mange venner som har dødd. Man lærer seg å leve med det selvom det er vanskelig innimellom og de er jo her på en måte allikevel.

Jeg kommer alltid i tanke på Aa.O Vinje og "den dag kjem aldri" når jeg tenker på døden et vakkert dikt.

Skrevet

Det er trist å miste venner. Særlig når en ikke får svar på hvorfor..

Jeg vet ikke om jeg har noen råd å gi deg. Vi er forskjellige som mennesker, og har så mange forskjellige måter å bearbeide sorgen vår på.

Ta deg tid til å sørge. Finn den måten du føler er mest riktig for deg.

Gode tanker til deg i en tøff tid........

Skrevet

Det er alltid leit når noen vi bryr oss, eller har brydd oss, om er borte. Det må være ekstra tungt når det er uklare omstendigheter rundt dødsfallet. Du får stelle pent med deg selv i tiden fremover, prat med andre om du føler det hjelper!

Skrevet

Det er alltid heavy når venner dør, jeg har desverre mange venner som har dødd. Man lærer seg å leve med det selvom det er vanskelig innimellom og de er jo her på en måte allikevel.

Jeg kommer alltid i tanke på Aa.O Vinje og "den dag kjem aldri" når jeg tenker på døden et vakkert dikt.

Ja, det er et veldig vakkert dikt.

Skrevet

Var inne å leste det nå. Et nært dikt!!

Skrevet

Tusen takk, det er et nydelig dikt!

Skrevet

Det er trist å miste venner. Særlig når en ikke får svar på hvorfor..

Jeg vet ikke om jeg har noen råd å gi deg. Vi er forskjellige som mennesker, og har så mange forskjellige måter å bearbeide sorgen vår på.

Ta deg tid til å sørge. Finn den måten du føler er mest riktig for deg.

Gode tanker til deg i en tøff tid........

Takk for svar! Jeg mistet ei venninne i selvmord for 3 år siden, så jeg vet godt hvor tøft og vanskelig dette blir.

Prøver å treffe venner og ha besøk, så får jeg kanskje tenkt på noe annet et lite øyeblikk. Ansiktet hans er så tydelig foran meg.

Takk for at du tok deg tid til å svare :)

Skrevet

Føler med deg, før jul mistet jeg to nære venner iløpet av en mnd., en i en tragisk ulykke, og en i kreft.

Sangen som dukker opp i hodet mitt når jeg er lei meg, er "Eg ser" med Bjørn Eidsvåg.

Skrevet

Det er alltid leit når noen vi bryr oss, eller har brydd oss, om er borte. Det må være ekstra tungt når det er uklare omstendigheter rundt dødsfallet. Du får stelle pent med deg selv i tiden fremover, prat med andre om du føler det hjelper!

Takk for at du tok deg tid til å svare!

Heldigvis har jeg venner som forstår, som godtar at jeg veksler mellom å være pratesyk og ville være i fred. Sånne venner er gull verdt!

Skrevet

Kondolerer.

Fint at du har gode venner som kan hjelpe deg gjennom de tyngste periodene.

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Det var trist å lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...