Gå til innhold

Syter litt, jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det OK at jeg klager litt? :o)

Velvel, jeg har en stor eksamen førstkommende mandag og skal helst lese litt. Det har blitt dårlig med forberedelser, har stort sett hatt en eller flere syke unger de siste ukene.

Dagen etter eksamen skal datteren min (som er ALVORLIG syk) legges inn på sykehus, og jeg tenker selvsagt en del på dette.

Midt oppe i denne herligheten, så går altså lillesøster hen og får høy feber nå i natt. Hun er sjuk ennå, tida tikker og går, og jeg sitter nå på kvelden og skal prøve å lese. Trøtt som en strømpe.

Kan noen av dere kjekke, snille mennesker klappe meg på ryggen og si at alt kommer til å bli bra?

*syyyyyt*

Skrevet

Dette går helt bra, muriel, helt sikkert!

Hva har du forresten eksamen i?

Men du kan helt sikkert få en sykemelding for den eksamensdagen hvis du synes det er ei løsning. Da har du også lengre tid å lese på til du må ta konteeksamen...

Skrevet

Dette går helt bra, muriel, helt sikkert!

Hva har du forresten eksamen i?

Men du kan helt sikkert få en sykemelding for den eksamensdagen hvis du synes det er ei løsning. Da har du også lengre tid å lese på til du må ta konteeksamen...

Har ikke lyst å sykmelde meg heller... Ser nemlig fram mot den første skikkelige sommerferien siden jeg begynte på skolen! Alle ferier har til nå gått med til lesing så snart ungene har vært hos far.

Vi snakker eksamen i norsk her. Den er vel kanskje ikke av de verste for meg iom. at jeg har ei rimelig sterk mappe, men altså...

Skrevet

Har ikke lyst å sykmelde meg heller... Ser nemlig fram mot den første skikkelige sommerferien siden jeg begynte på skolen! Alle ferier har til nå gått med til lesing så snart ungene har vært hos far.

Vi snakker eksamen i norsk her. Den er vel kanskje ikke av de verste for meg iom. at jeg har ei rimelig sterk mappe, men altså...

Har du Ibsen som pensum? Det er i år 100 år siden han døde, og det er derfor ventet at mange eksamener er vinklet inn på han. Bare et tips.

Skrevet

Har du Ibsen som pensum? Det er i år 100 år siden han døde, og det er derfor ventet at mange eksamener er vinklet inn på han. Bare et tips.

Nix. Jeg vet med rimelig stor sikkerhet hva jeg kan forvente å få - må bare et tidspunkt jeg kan få lest/repetert litt.

Nå har jeg lagt inn årene for i kveld, jeg er ingen natterangler, og la vekk bøkene da jeg oppdaget at jeg hadde lest ei halv side uten å få med meg såpass som et komma :-(

Skrevet

Nix. Jeg vet med rimelig stor sikkerhet hva jeg kan forvente å få - må bare et tidspunkt jeg kan få lest/repetert litt.

Nå har jeg lagt inn årene for i kveld, jeg er ingen natterangler, og la vekk bøkene da jeg oppdaget at jeg hadde lest ei halv side uten å få med meg såpass som et komma :-(

Ja, gå og legg deg, du, tror det er lurest... Nok mat og søvn er viktig i eksamensperiodene! Og lykke til!!!

Skrevet

Helt ok å syte.

Det er utrolig hvor vi klarer å hente krefter fra når vi må. Er det mulig at du kan få barnefri natt før eksamen så du får sovet skikkelig?

Pass på å få tatt deg inn etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Ja, gå og legg deg, du, tror det er lurest... Nok mat og søvn er viktig i eksamensperiodene! Og lykke til!!!

Da gjør jeg ihvertfall èn ting rett - eter som en hest!

Fornuftig å finne kassa nå ja, jeg må vel sikkert opp med tulla i natt også.

Takk for oppmuntring :o)

Skrevet

Helt ok å syte.

Det er utrolig hvor vi klarer å hente krefter fra når vi må. Er det mulig at du kan få barnefri natt før eksamen så du får sovet skikkelig?

Pass på å få tatt deg inn etterpå.

Lykke til!

Jeg håper det skal gå i boks, har spurt faren om de kan være der. Dessverre så er han ikke av de enkleste, så det er ikke sikkert jeg får svar før i siste liten. Time vill sjåv (som de sier i Flåklypa)

Skrevet

En ting er sikkert, det står respekt av å studere på kveldstid og ta eksamener når man er mor og har familie, hus og alt det som hører til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...