Gå til innhold

Å kjenne igjen folk her

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke fast nick alltid
Skrevet

Hva er det som får noen her til å legge ut så mye at noen kan kjenne dem igjen?

Kanskje ikke noe galt i å bli gjenkjent, men.

Jeg vet nå hvem to faste brukere her er (99% sikker). Kjenner dem ikke, men vet godt hvem de er i det virkelige liv. Å lese om hverdagslivet/ungene osv. er selvsagt ok. Men når samme person legger ut i det vide og det brede om sexlivet sitt (med samme nick som alt annet), synes jeg liksom at jeg får vite ting jeg egentlig ikke vil vite.

Skrevet

Du får la være å lese innleggene mine på seksualitet og samliv da skjønner du.

Skrevet

Jeg har nok sagt såpass mye at jeg er lett gjenkjennelig for folk som på forhånd vet hvem jeg er. Det er kanskje en av grunnene til at jeg kun skriver innlegg jeg kan stå inne for i alle situasjoner. Folk har ulike terskler for åpenhet og noen forteller åpent om sexlivet sitt. I grunnen beundrer jeg slike mennesker, for fullt så åpen er ikke jeg ;-)

Skrevet

Jeg synes det er greit å gi et hint til vedkommende hvis du vet hvem de er. Jeg hadde ihvertfal satt pris på å få vite det hvis andre visste hvem jeg var.

Ikke det at noe av det jeg skriver her inne er særlig hemmelig, men greit å vite likevel.

Skrevet

Tror det er mange som kan bli gjenkjent her inne, hvis de har vært her noen år. Hvis en i tillegg tror en vet hvem som er her, kan en jo gå tilbake i arkivet og få mye bekreftet.

Synes det er litt ille å vite at noen kanskje vet hvem jeg er, uten at jeg vet det selv.

hare1365380455
Skrevet

Nei. :-)

Meg? (Jeg tror ikke det, men jeg må bare spørre....)

Gjest dobbeltliv
Skrevet

Jeg vet hvem som står bak iallefall to nick her inne. Kjenner de ikke, bare vet hvem de er.

Spesielt det ene nicket gir seg ut for å være en annen person her inne, enn h*n er i virkligheten, nesten et dydsmønster her inne, mens ute i hverdagslige omgivelser er h*n noe helt annet.

:) men men, h*n får bare fortsette dette "dobbeltlivet", bare rister litt på hodet for meg selv.

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet hvem som står bak iallefall to nick her inne. Kjenner de ikke, bare vet hvem de er.

Spesielt det ene nicket gir seg ut for å være en annen person her inne, enn h*n er i virkligheten, nesten et dydsmønster her inne, mens ute i hverdagslige omgivelser er h*n noe helt annet.

:) men men, h*n får bare fortsette dette "dobbeltlivet", bare rister litt på hodet for meg selv.

Hvordan vet du at det er denne personen om h*n sier noe annet her?

Gjest dobbeltliv
Skrevet

Hvordan vet du at det er denne personen om h*n sier noe annet her?

Fordi jeg kjenner noen som kjenner ... osv, og nicket er velkjent her.

At h*n gir seg ut for å være noe annet her inne, vet jeg fra hvordan h*n egentlig er i virkligheten.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er du her, Turid?!

*Vinke* Her er jeg! Turid-Laila, thats me! :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke alle som bryr seg om at de blir gjenkjent :)

Hvorfor gidder du å lese om sexlivet deres når du egentlig ikke vil vite om det??

Skrevet

*Vinke* Her er jeg! Turid-Laila, thats me! :P

*lol*

Skrevet

*Gjesp* Er det ikke på tide å slutte med disse tullete innleggene nå?

".............................................."

Skrevet

Fordi jeg kjenner noen som kjenner ... osv, og nicket er velkjent her.

At h*n gir seg ut for å være noe annet her inne, vet jeg fra hvordan h*n egentlig er i virkligheten.

"Fordi jeg kjenner noen som kjenner ... osv, og nicket er velkjent her."

*LOL* Ja, jeg vet det fordi noen engang kjente en fyr som sa at han kjente noen som vistnok skulle ha sett noen som visste o.s.v.

"............................................."

Skrevet

moi da? :D

Deg vet da alle hvem er :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...