Gå til innhold

Å kjenne igjen folk her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får la være å lese innleggene mine på seksualitet og samliv da skjønner du.

Jeg hadde vært kjempestolt hvis jeg hadde hatt en egen stalker;-)

Skrevet

Deg vet da alle hvem er :-)

".........................................."

Ja....:)

Gjest Persille
Skrevet

Dersom du vet hvem de er - så synes jeg med respekt å melde at du kan fortelle dem at du vet hvem de er, og hvorfor du vet det.

Da kan de selv velge om de vil bytte identitet her eller ikke, og på den måten tildels beskytte seg.

Man skriver jo ting her som man tror er anonymt - og dersom det blir spredd videre av folk som vet hvem man er er jo det litt uheldig.

Gjest Ikke fast nick alltid
Skrevet

Dersom du vet hvem de er - så synes jeg med respekt å melde at du kan fortelle dem at du vet hvem de er, og hvorfor du vet det.

Da kan de selv velge om de vil bytte identitet her eller ikke, og på den måten tildels beskytte seg.

Man skriver jo ting her som man tror er anonymt - og dersom det blir spredd videre av folk som vet hvem man er er jo det litt uheldig.

De jeg kjenner igjen her legger ut så å si alt om seg selv. De vet selv hva de risikrerer ved å gjøre det, og jeg har dermed ingen planer om å fortelle de det gjelder, det.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vet hvem som står bak iallefall to nick her inne. Kjenner de ikke, bare vet hvem de er.

Spesielt det ene nicket gir seg ut for å være en annen person her inne, enn h*n er i virkligheten, nesten et dydsmønster her inne, mens ute i hverdagslige omgivelser er h*n noe helt annet.

:) men men, h*n får bare fortsette dette "dobbeltlivet", bare rister litt på hodet for meg selv.

Fordelen med internett er at man kan presentere seg som den man vil være - og leve to liv om man vil.

Når det er sagt; å kjenne noen som kjenner noen er jo ikke akkurat inngående førstehåndskunnskap, og det du vet er dermed basert på hear-say.

Hvordan vet du at det du hører er sant?

Gjest dobbeltliv
Skrevet

Fordelen med internett er at man kan presentere seg som den man vil være - og leve to liv om man vil.

Når det er sagt; å kjenne noen som kjenner noen er jo ikke akkurat inngående førstehåndskunnskap, og det du vet er dermed basert på hear-say.

Hvordan vet du at det du hører er sant?

Garantert, bor ikke på så veldig store plassen, og personen "vises" i miljøet her, så vi ser og hører.

For jeg skrev jo at jeg vet hvem de er, men kjenner de ikke personlig, derimot kjenner jeg noen som kjenner spesielt en av dem.

Skrevet

Kjenner du igjen meg?

Isåfall kan du jo gi et hint da.

Men uansett står jeg for alt jeg har skrevet her inne, så det får bare gå sin gang. :-)

Skrevet

Jeg hadde vært kjempestolt hvis jeg hadde hatt en egen stalker;-)

Jeg er så vant til det. ;o)

Men når jeg leser nøyere nå så tror jeg faktisk ikke det er meg det siktes til denne gangen. Ikke bor jeg på et lite sted og jeg er slettes ikke av den typen som "vises" i nærmiljøet - jeg er tvertom temmelig anonym i nærmiljøet mitt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...