Gå til innhold

cubus reklamen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sov vet hva den sangen i cubus reklamen heter?

:-)

Skrevet

Sorry at jeg ikke har et svar på spørsmålet ditt, men jeg MÅ bare påpeke at Cubus er flink til å velge sanger til reklamefilmene sine...Virker som mange får sangene deres på hjernen!

Skrevet

Sorry at jeg ikke har et svar på spørsmålet ditt, men jeg MÅ bare påpeke at Cubus er flink til å velge sanger til reklamefilmene sine...Virker som mange får sangene deres på hjernen!

enig.... syns den sangen er så fin jeg.. hehe

:)

Gjest gyldenhaar
Skrevet

enig.... syns den sangen er så fin jeg.. hehe

:)

Ifølge www.cubus.no står det at sangen heter "Walk with me". Inneholder sample av Donna Summers klassiker "Hot Stuff"

Skrevet

Neste gang sjekker du hos cubus.no selv:

Men her er hva som står der:

Låten heter "Walk with me" og inneholder en sample av Donna Summers klassiker "Hot Stuff".

Tre svensker som har mixat i hop dette. Står mer om dem....

Skrevet

Låten heter "Walk with me" og inneholder en sample av Donna Summers klassiker "Hot Stuff".

tusen takk :)

Skrevet

hmm.. det er ikke den hot stuff sangen som er på reklamen.....

Skrevet

hmm.. det er ikke den hot stuff sangen som er på reklamen.....

Men det er den som er på Cubus-reklamen som går nå. Den med noen unge tenåringer inne i en sal på en skole eller noe lignende.

Eller tenker du på en annen reklame?

Skrevet

Men det er den som er på Cubus-reklamen som går nå. Den med noen unge tenåringer inne i en sal på en skole eller noe lignende.

Eller tenker du på en annen reklame?

nei var den jeg tenkte på.. :)

irriterende å ikke få lasta ned sangen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...