Gå til innhold

Av ren nysjerrighet..

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

25

• mariaflyfly

23

• Mary Poppins

20

• Gyda

8

Skrevet

Jeg kikket så vidt innom BB her en kveld, men så ikke forskjell på babene med hvitbleket, knusktørt hår som sto rett ut.

Ei mørk og fyldig berte snakket om analsex. Jålete gutter dolla seg i trynet.

Det er så sykt i år at jeg må kikke. Men som regel orker jeg ikke følge med et helt program og glemmer det stadig. Og jeg som tidligere nesten har flyttet inn.

For tida ser jeg på Prison Break, mye mer interessant.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har klippet bort krøllene også ;o)

Knis, og alder er bare et tall vet du så jeg er veldig fornøyd med det forslaget ditt.

Jeg var ganske fornøyd med den, ja. :) Vi får heller kalle den Dorthe på sine yngre dager. :)

Skrevet

Jeg var ganske fornøyd med den, ja. :) Vi får heller kalle den Dorthe på sine yngre dager. :)

Den er grei. Lenge siden Basic Instinct ble spilt inn da :o)

Skrevet

Ammet,- ikke diet. Hvis ikke jeg har misforstått historien helt, da...

Herregud for en teit feil!

Selvfølgelig er det mødre som ammer og barn som dier.

*klasker meg selv hardt i pannen*

Takk for irettesettelsen! :-)

Skrevet

Herregud for en teit feil!

Selvfølgelig er det mødre som ammer og barn som dier.

*klasker meg selv hardt i pannen*

Takk for irettesettelsen! :-)

Hehe... Det er en av mine kjepphester :)

Skrevet

Ellers takk, det er gnidd godt nok inn alt.

Jeg har flyfly sin lurulf kommentar angående Barbie Star friskt i minne, så det var egentlig tåpelig av meg å tro at hun skulle finne et hyggelig bilde.

Jeg er nok litt naiv i dag.

Forøvrig så jeg ikke den utilsiktede dobbeltbetydningen som kunne legges i ulven jeg heller, kun at det var en tøff ulv, da jeg svarte her først. Bare så det er oppklart.

Om det skulle ha noe å si for noe...

• 3 uker senere...
Skrevet

Ha'kke peil, og ikke synes jeg det er noe særlig vits i å spekulere i slikt heller.

Synes det er koselig å skriver her med fullstendig ukjente. (Som kanskje viser seg å være veldig godt kjente...)

Skrevet

I utgangspunktet er det bare å knipse med hendene, men det er nok bare vi med magiske paraplyer som får det til.. desverre

Kan'ke jeg få låne den paraplyen litt'a??? Værsåsnill :-D

Mary Poppins
Skrevet

Kan'ke jeg få låne den paraplyen litt'a??? Værsåsnill :-D

Å nei du, den kan nok ikke lånes bort idag. Her ser kåken ikke ut etter vorspiel igår :(

*knipser med sine magiske fingre*

Skrevet

Å nei du, den kan nok ikke lånes bort idag. Her ser kåken ikke ut etter vorspiel igår :(

*knipser med sine magiske fingre*

Søren å!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...