Gå til innhold

Av ren nysjerrighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kanskje vi skal ha på oss det i morgen da? Bare at jeg ikke har det i skapet mitt.. Og det er jo bra. ;)

Kan ikke ALLE her inne ha på seg det i morgen? Så slipper vi å spekulere mer! :)

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

25

• mariaflyfly

23

• Mary Poppins

20

• Gyda

8

hare1365380455
Skrevet

Clynol er hårspray. Desverre ganske feil i det meste :) Må opp tidlig og i møte i morgen :)

Javisst er det hårspray! Det brukte jeg på 80-tallet. :)

Skrevet

Hvordan finner du det ut?

Lett!!

Åpner østlands kebabsjappe i sandviken. (som også driver omplassering av dyr? :))

hare1365380455
Skrevet

Kan ikke ALLE her inne ha på seg det i morgen? Så slipper vi å spekulere mer! :)

Hahaha! Tenk så morsomt det hadde vært!

Skrevet

Hehe, kanskje vi skal ha på oss det i morgen da? Bare at jeg ikke har det i skapet mitt.. Og det er jo bra. ;)

Da blir vi nok lekre altså! *urk*

Skrevet

Lett!!

Åpner østlands kebabsjappe i sandviken. (som også driver omplassering av dyr? :))

Hahahaha!!! Da får du ihvertfal en trofast kunde! ;)

hare1365380455
Skrevet

Nei . vet du - helt ærlig - i dag har jeg på meg en hønsestrikket bommullsgenser - som søstra mi strikket, brukte noen år - og heiv....så plukket jeg den opp fra søpla for sikkert 20 år siden -. og den genseren blir jeg aldri lei.

Forneden har jeg på meg en lys dongeribukse - som har strikk ilivet og høyvann - den er så 80.talls og stygg at det er en gru - men jeg nekter meg noe pent når jeg veier 99,1 kilo da....:-)

Ellers er jeg barbent og uten BH

:-)

Det høres bra ut. :) Slik det skal være en søndagskveld! Ingen silkebluser her heller....

hare1365380455
Skrevet

Da blir vi nok lekre altså! *urk*

:D "Der er en doler... og der er en doler.. og..."

Skrevet

Hahahaha!!! Da får du ihvertfal en trofast kunde! ;)

Det blir hvertfall ikke så mange tror jeg. :)

Gjest sier du
Skrevet

Det høres bra ut. :) Slik det skal være en søndagskveld! Ingen silkebluser her heller....

hallo? søndagskveld???

Skrevet

Nei, jeg vet det ikke. Men jeg tenker ofte tanken at tenk om jeg plutselig oppdaget at jeg visste hvem et av nickene var.... F.eks. gjennom telefonsamtale med kunder på jobb... eller hvis ei venninne begynte å spørre meg om ting jeg hadde tatt opp her...

Grøss!

Vet noen hvem jeg er? F.eks. du som kalte deg "Bak vindusruta"? Eller Pekka - du vet ikke hvem jeg er du heller?

Flisa du sporte meg opp en gang - men det har du glemt, ikke sant?

Gjest da vel? :)
Skrevet

Javisst er det hårspray! Det brukte jeg på 80-tallet. :)

du er 39 år.

Skrevet

Nei, jeg vet det ikke. Men jeg tenker ofte tanken at tenk om jeg plutselig oppdaget at jeg visste hvem et av nickene var.... F.eks. gjennom telefonsamtale med kunder på jobb... eller hvis ei venninne begynte å spørre meg om ting jeg hadde tatt opp her...

Grøss!

Vet noen hvem jeg er? F.eks. du som kalte deg "Bak vindusruta"? Eller Pekka - du vet ikke hvem jeg er du heller?

Du er trygg her prust, jeg vet ikke hvem du er :))

Skrevet

Du er trygg her prust, jeg vet ikke hvem du er :))

Puh!

Husker en gang jeg utbroderte noe på adopsjonsforum (hvor jeg leser en del, men ikke "hører hjemme") - og så viste det seg en stund at den jeg snakket om kanskje var der. Jeg skalv litt i buksene, men det viste seg at det ikke var samme person likevel.

Tror jeg da.

Sa ikke noe galt altså, det var bare følelsen av kanskje å være gjenkjent!

Skrevet

Puh!

Husker en gang jeg utbroderte noe på adopsjonsforum (hvor jeg leser en del, men ikke "hører hjemme") - og så viste det seg en stund at den jeg snakket om kanskje var der. Jeg skalv litt i buksene, men det viste seg at det ikke var samme person likevel.

Tror jeg da.

Sa ikke noe galt altså, det var bare følelsen av kanskje å være gjenkjent!

Ja det er det som er deilig med forumene her at man kan være Even Beinlaus :) Sånn må det forbli vet du :)

Skrevet

Ja det er det som er deilig med forumene her at man kan være Even Beinlaus :) Sånn må det forbli vet du :)

Ja, jeg føler absolutt ikke noen trang til å møte noen her - selv ikke deg :-)

Skrevet

Vet ikke hvem du er. Skal huke tak i deg og hilse pent hvis jeg ser deg et sted:-)

Gjest Bak vindusruta
Skrevet

Grøss!

Vet ikke hvem du er, nei:)

Tror både du og pekka er fra samme området som meg;)

Skrevet

Vet ikke hvem du er. Skal huke tak i deg og hilse pent hvis jeg ser deg et sted:-)

"Skal huke tak i deg og hilse pent hvis jeg ser deg et sted:-)"

Hehe så koselig! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...