Gå til innhold

Av ren nysjerrighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvem du er, nei:)

Tror både du og pekka er fra samme området som meg;)

jøss, enda er sørlending? Koselig, vet du hvem jeg er da? ;)

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

25

• mariaflyfly

23

• Mary Poppins

20

• Gyda

8

Gjest Bak vindusruta
Skrevet

jøss, enda er sørlending? Koselig, vet du hvem jeg er da? ;)

Men ser at det er en del sørlendinger her. Det kan ofte leses ut i fra hvordan en skriver.

Tror vi til og med kan bo på samme sted. Da du nevnte en familie du kjente til med fire barn med spesielle navn, og et av navnene var Marinius - er jo oddsene store for at det er samme familie vi tenker på.

Lite sted. Får passe meg for hva jeg legger ut om her inne:)

Skrevet

De som vet hvem jeg er har, i det minste et par av dem, truet med å komme å ta meg. Hvor skuffet tror du jeg blir når de ikke kommer? Her sitter jeg hjemme og venter, har ofret fest og moro på en lørdagskveld for å ta imot vedkommende, og så kommer'n ikke? Ille.

".............................................."

Skrevet

Men ser at det er en del sørlendinger her. Det kan ofte leses ut i fra hvordan en skriver.

Tror vi til og med kan bo på samme sted. Da du nevnte en familie du kjente til med fire barn med spesielle navn, og et av navnene var Marinius - er jo oddsene store for at det er samme familie vi tenker på.

Lite sted. Får passe meg for hva jeg legger ut om her inne:)

wow!! Nå ståkk æ... Ja må visst passe meg litt hehe, veldig søte barn i allefall :)

Gjest Bak vindusruta
Skrevet

wow!! Nå ståkk æ... Ja må visst passe meg litt hehe, veldig søte barn i allefall :)

Kjempe søte;)

Verden er ikke så stor, vettu..

Skrevet

Kjempe søte;)

Verden er ikke så stor, vettu..

åh...tenk om vi har barn i samme klasser... iiiik! hehe, Nei nå holder det....

Skrevet

Ja, du var blårussprinsesse i 2000.

Jeg var second-hand queens mother samme år.

Skrevet

Skjønner du hva jeg mente med den følelsen jeg hadde på adopsjonsforum? *s*

Uff, håper ikke dere kjenner hverandre!

Nei, nå har det slått helt over til regn. Ser stygt ut for skituren min i morgen. Får krype til køys. Natta!

Skrevet

De som vet hvem jeg er har, i det minste et par av dem, truet med å komme å ta meg. Hvor skuffet tror du jeg blir når de ikke kommer? Her sitter jeg hjemme og venter, har ofret fest og moro på en lørdagskveld for å ta imot vedkommende, og så kommer'n ikke? Ille.

Så kjedelig a!

Jeg kunne godt tenkt meg en stalker. Alle kjendiser har en stalker, og jeg anser megselv som en kjendis her på dol, så det er på tide at jeg snart får min første dolstalker også. ;)

Skrevet

Jeg aner ikke hvem du er. Men jeg skjønner at du lurer - begynner jo å lure litt på om noen vet hvem _jeg_ er?? Selv om jeg ikke er så aktiv her så vet man jo aldri hvem som sitter her med argusøyne og ikke har annet å finne på enn å avsløre DOL-ere.

Gjest Bak vindusruta
Skrevet

Muligheten er jo til stedet he he;)

Fikk litt sjokk for et par år siden, da en visste hvor jeg var fra. Ble litt paranoid.

Har derfor vært litt forsiktig. Tar jo opp en del her inne, som en ikke ønsker å dele med gud og hvermann

Skrevet

Det høres bra ut. :) Slik det skal være en søndagskveld! Ingen silkebluser her heller....

ærente manda' a?

Skrevet

Han fåkke lov å gå ut når det er mørkt.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem du er. Men jeg skjønner at du lurer - begynner jo å lure litt på om noen vet hvem _jeg_ er?? Selv om jeg ikke er så aktiv her så vet man jo aldri hvem som sitter her med argusøyne og ikke har annet å finne på enn å avsløre DOL-ere.

Nei man vet aldri..

Som jeg skrev i hovedinnlegget gjør det i å for seg ikke noe om noen vet hvem jeg er, men da vil jeg gjerne vite det. Dessuten er det jo greit å ha en viss anonymitet (er det et ord?) her inn. :)

Skrevet

:D "Der er en doler... og der er en doler.. og..."

Ja, det hadde vært noe ;-)

Skrevet

Puh!

Husker en gang jeg utbroderte noe på adopsjonsforum (hvor jeg leser en del, men ikke "hører hjemme") - og så viste det seg en stund at den jeg snakket om kanskje var der. Jeg skalv litt i buksene, men det viste seg at det ikke var samme person likevel.

Tror jeg da.

Sa ikke noe galt altså, det var bare følelsen av kanskje å være gjenkjent!

Hehehe, på adopsjonsforum er verden litt liten ;-) Vi er feks ikke så fryyyyktelig mange i Stavanger som har jenter på snart 6 år fra FANA. Rimelig give-away hvem jeg er, egentlig... Jeg var nettopp i bursdagsselskap til ei venninne, og da var det ei av gjestene, som også skal adoptere, som spurte meg "er du snø?". Skvatt litt da! Men, men. Jeg skriver ikke noe her jeg ikke kan stå for og passer meg for å utlevere familie eller venner.

Skrevet

Ja, man kan lett bli paranoid! ;-)

Mne jeg vet ikke hvem du er.

Skrevet

:-P

Men du hadde nok ikke kjent meg igjen på gata, eller? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...