Gå til innhold

Av ren nysjerrighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp det er meg!

*..for a spoon full og sugar makes the medicine go down, the medicine go doooooown, the medicine go down..*

Menneh duh... avslører du det ryddetrikset snart, eller?

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

25

• mariaflyfly

23

• Mary Poppins

20

• Gyda

8

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg disse innleggene jeg.

Hvilke tråder gjeder dette?

hare1365380455
Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for de linkene, flyfly!

Den nederste inneholdt en av de første flørtene mine med mrxx...

*mimre*

Det var lenge siden jeg hadde sett på de sjøl, var artig med en reprise :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det var lenge siden jeg hadde sett på de sjøl, var artig med en reprise :)

Ja, jeg humret litt nå. Flere av nickene du hadde bilde av kjente jeg ikke den gangen, men kjenner godt nå. F.eks M.Angelica! Hun er jo nydelig, bare hårfargen som var gal.

Skrevet

Hva sa du da?

Jeg smilte, sa ja og spurte hva nicket hennes var :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg smilte, sa ja og spurte hva nicket hennes var :-)

Så da hadde du plutselig møtt en doler! :) Jeg hadde nok blitt paff, men spurt om nicket til den andre som du gjorde.

Skrevet

Ja, jeg humret litt nå. Flere av nickene du hadde bilde av kjente jeg ikke den gangen, men kjenner godt nå. F.eks M.Angelica! Hun er jo nydelig, bare hårfargen som var gal.

Jeg synes Sør og Thinkerbell er klassikere :)

Skrevet

Så da hadde du plutselig møtt en doler! :) Jeg hadde nok blitt paff, men spurt om nicket til den andre som du gjorde.

Jeg har møtt mange dol'ere jeg, og noen av dem har blitt veldig gode venner.

Men jeg har aldri hylt ut høyt at jeg er noen dol'er selv, dette tror jeg er den først jeg har møtt "tilfeldig" ;-)

Skrevet

Hehe, jeg kom på det jeg også, at det var lenge sida. Har visst vært litt lite på dol i det siste. ;)

Jeg fant et bilde av en ulvinne, men det så ut som om den satt og dreit. http://www.alpha-gruppen.com/artikler/images/redd_ulvinne.jpg

Så dette var det nærmeste jeg kunne komme opp med: http://www.seljord.vgs.no/20012002/loe/min%20side/Bilder/per_ulv_uten_bakgrunn.jpg

;)

Den siste var virkelig fulltreffer :-)

Skrevet

Så kjedelig a!

Jeg kunne godt tenkt meg en stalker. Alle kjendiser har en stalker, og jeg anser megselv som en kjendis her på dol, så det er på tide at jeg snart får min første dolstalker også. ;)

Kanskje vi skal slå oss sammen - stalke hverandre? Jeg er skikkelig rå på å stønne og pese i telefonen f.eks. :-)

"........................................"

Skrevet

Den siste var virkelig fulltreffer :-)

Ja, jeg var fornøyd med den :)

Skrevet

Men du hadde nok ikke kjent meg igjen på gata, eller? ;-)

Ikke hvis du ikke prata. ;-)

Skrevet

He,he, ulvinne nr to får du godkjent på!

Den så passe utspekulert ut, det passer jo til lurulf :-)

Nei, nå ler jeg så jeg rister her jeg sitter.

Det finnes da ikke noe enklere og dummere i huet enn Per Ulv! Disse beepene lurer ham jo hele tiden. Han vil du vel ikke identifisere deg med, Lurulf?

Nå har du gått rett på limpinnen til mariaflyfly. ;-)

Skrevet

Her er nok en ulvinne! ;-)

http://www.home.no/hilysak/roma6.jpg

Denne fikk jeg mer sansen for, ja. Det er Romulus og Remus som blir diet der. Romulus drepte etter legenden Remus og grunnla Roma.

Og gjett hvem som var moren til disse to? Jo, Rhea Silvia!

Så her blir det nesten slektskap på dol. Lurulf: Du har diet sønnene til Rhea Silvia. Hoho!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei, nå ler jeg så jeg rister her jeg sitter.

Det finnes da ikke noe enklere og dummere i huet enn Per Ulv! Disse beepene lurer ham jo hele tiden. Han vil du vel ikke identifisere deg med, Lurulf?

Nå har du gått rett på limpinnen til mariaflyfly. ;-)

Og så jeg som skrøt sånn av mariaflyfly lenger nede i tråden.

Jeg ble litt mistenksom da annegunn var så fornøyd med valget til flyfly, så da burde jeg ha luktet lunta.

Sånn er det når jeg leser for lite tegneserier :P

Skrevet

Ikke hvis du ikke prata. ;-)

Tenkte jeg det ikke :-)

Men husk nå endelig på at jeg prater minst like mye på "den vanligste" måten, så det er best å følge godt med uansett ;-)

Skrevet

Og så jeg som skrøt sånn av mariaflyfly lenger nede i tråden.

Jeg ble litt mistenksom da annegunn var så fornøyd med valget til flyfly, så da burde jeg ha luktet lunta.

Sånn er det når jeg leser for lite tegneserier :P

*trøsteklem*

Men morsan har jo retta opp hele inntrykket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...