Gå til innhold

Av ren nysjerrighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hysj! Nå får bare dem som snakker om klikker på dol mer vann på mølla! ;-)

Uups. Sant nok. Jeg stopper der.

;-)

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

25

• mariaflyfly

23

• Mary Poppins

20

• Gyda

8

mariaflyfly
Skrevet

Hvofor i allverden er dere så ekle med lurulf? Hun er et fint menneske og hun har ikke gjort dere noe!!

Dere må da skjønne at folk kan bli såret av sånt! Men det var kanskje meningen...

Hæh?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hæh?

Det er ikke akkurat fint gjort av deg å f.eks vise fra lurulf som en dum ulv, eller komme med det "gode" forslaget om at barbie star kan kalle seg lurulf.

Og at du får støttemeldinger fra annegunn om at hun gnir det inn etc. Ikke spes gøy for andre, vet ikke hva det er for dere men..

mariaflyfly
Skrevet

Det er ikke akkurat fint gjort av deg å f.eks vise fra lurulf som en dum ulv, eller komme med det "gode" forslaget om at barbie star kan kalle seg lurulf.

Og at du får støttemeldinger fra annegunn om at hun gnir det inn etc. Ikke spes gøy for andre, vet ikke hva det er for dere men..

Jeg skjønte først ikke hva dere mente med Barbie-kommentaren, men etter div. søking fant jeg det ut. Hvordan dere klarer å tolke den ondskapsfullt, fatter jeg ikke, men jeg ser i ettertid at det kanskje er klønete, noe jeg beklager dersom Lurulf føler seg støtt av den. Jeg trodde jeg var klar på at det ikke var meninga å være ufin.

Tegninga i går av Per Ulv valgte jeg UTELUKKENDE fordi den ser kul og utspekulert ut. Dersom Lurulf føler seg krenka av den, er det svært beklagelig. Jeg har tidligere framstilt bilder av dolere på langt mindre smigrende vis. Jeg har oppfatta at Lurulf har sett humoren i dette, ihvertfall tidligere.

Det annegunn sier, får hun stå for sjøl.

Gjest Jøjemeg
Skrevet

Her-re-guuuuuud..

Skrevet

Jeg skjønte først ikke hva dere mente med Barbie-kommentaren, men etter div. søking fant jeg det ut. Hvordan dere klarer å tolke den ondskapsfullt, fatter jeg ikke, men jeg ser i ettertid at det kanskje er klønete, noe jeg beklager dersom Lurulf føler seg støtt av den. Jeg trodde jeg var klar på at det ikke var meninga å være ufin.

Tegninga i går av Per Ulv valgte jeg UTELUKKENDE fordi den ser kul og utspekulert ut. Dersom Lurulf føler seg krenka av den, er det svært beklagelig. Jeg har tidligere framstilt bilder av dolere på langt mindre smigrende vis. Jeg har oppfatta at Lurulf har sett humoren i dette, ihvertfall tidligere.

Du la ut meg som madam mim :o(

*fornærmet* ;o)

mariaflyfly
Skrevet

*fornærmet* ;o)

Ja, hun er egentlig litt for feit for deg. Jeg må finne på noe annet... :(

Skrevet

*fornærmet* ;o)

Vil du heller være Magica fra Tryll? Jeg synes Madam Mim virker snillere.

Og så lager hun så mye godt heksebrygg i grytene.

Skrevet

Denne fikk jeg mer sansen for, ja. Det er Romulus og Remus som blir diet der. Romulus drepte etter legenden Remus og grunnla Roma.

Og gjett hvem som var moren til disse to? Jo, Rhea Silvia!

Så her blir det nesten slektskap på dol. Lurulf: Du har diet sønnene til Rhea Silvia. Hoho!

Ammet,- ikke diet. Hvis ikke jeg har misforstått historien helt, da...

Skrevet

Ja, hun er egentlig litt for feit for deg. Jeg må finne på noe annet... :(

Hun er gammel. Jeg vil heller være Dolly. Hun ser mye yngre ut enda hun er mye eldre enn meg :o)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg er så snill egentlig. I hvert fall er jeg flink til å kjefte men litt snill er jeg jo.

mariaflyfly
Skrevet

Hun er gammel. Jeg vil heller være Dolly. Hun ser mye yngre ut enda hun er mye eldre enn meg :o)

Hu er for feit over ræva. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Laguna er Magica. :)

Skrevet

Laguna er Magica. :)

Ach so. Og du er hennes halvsøster Veronica Orderud?

Skrevet

Hu er for feit over ræva. ;)

Da har jeg ikke flere forslag. Og etter å ha sett alle babene på Big Brother farget jeg håret mitt tilbake til normalt. Går jo ikke an å ha blondt hår i disse dager.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ok..men det er fint å høre. Ikke alltid like lett å tolke ting som blir skrevet riktig =)

mariaflyfly
Skrevet

Ach so. Og du er hennes halvsøster Veronica Orderud?

Korrekt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Her-re-guuuuuud..

Åh, jeg rett og slett digger fok som kan stå for det de sier!!

Hva med å bruke ditt eget nick??

Skrevet

Da har jeg ikke flere forslag. Og etter å ha sett alle babene på Big Brother farget jeg håret mitt tilbake til normalt. Går jo ikke an å ha blondt hår i disse dager.

Jeg kikket så vidt innom BB her en kveld, men så ikke forskjell på babene med hvitbleket, knusktørt hår som sto rett ut.

Ei mørk og fyldig berte snakket om analsex. Jålete gutter dolla seg i trynet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...