Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg elsker denne reklamen. Det får meg til å savne min kjære by Moss og Østfold..

hare1365380455
Skrevet

Du; det er visst sengetid her. Jeg var sikker på at du hadde fått mange svar i denne tråden! Så er det bare ett (to med dette)? Merkelig....

Skrevet

Du; det er visst sengetid her. Jeg var sikker på at du hadde fått mange svar i denne tråden! Så er det bare ett (to med dette)? Merkelig....

Jeg la den visst også ut på Meldinger i ren feiltagelse - og de svarer fler der :)

Skrevet

Ja, jeg elsker denne reklamen. Det får meg til å savne min kjære by Moss og Østfold..

Nå har dem en slags lyd-film-installasjon på veggen på mølla i Moss nå. Det er kjempeskummelt. Man hører DE fryktelige lydene. Gubben og jeg var på vei til kinoen og lurte veldig - - hørtes akkurat ut som en invasjon - - - HØY LYD!!!

Skrevet

Hehe, det er omtrent som å se på lokal-tv.

Ho Vivi kan sakene sine. Jeg tror jammen hun er omtrent sånn i virkelighetem også.

Annonse

Skrevet

Hehe, det er omtrent som å se på lokal-tv.

Ho Vivi kan sakene sine. Jeg tror jammen hun er omtrent sånn i virkelighetem også.

Ja - det sies at ho er det! :)

Skrevet

Den er bare stor!

Allerede nå kårer jeg den til årets "Gullfisk"!

Skrevet

Den er kjempefin! Kjenner etpar eksemplarer som er akkurat sånn. ;o)

Skrevet

Ja, den er herlig. Kan ikke du bli sånn om 20 år?

om 40 år takk! hehe

Skrevet

om 40 år takk! hehe

Men du må begynne i læra om 20, skal du nå slike høyder!

Skrevet

Men du må begynne i læra om 20, skal du nå slike høyder!

Døm ler'ta mæ jobben da - det høller det! :)

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg flirer like godt hver gang den reklamen går. Og jeg er ikke noe reklamefan, men den får jeg med meg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Mannen min sier at "Dette er deg om 40 år! Faen, hva er det med folk som har det så travelt at de snakker på innoverpust!"

Skrevet

Ja, den er herlig. Og aller morsomst da hun sier at hun er så tørr i munnen at "jæ kunke spøtta på deg om jæ hadde villt engang!"

*S*

Skrevet

Nå har dem en slags lyd-film-installasjon på veggen på mølla i Moss nå. Det er kjempeskummelt. Man hører DE fryktelige lydene. Gubben og jeg var på vei til kinoen og lurte veldig - - hørtes akkurat ut som en invasjon - - - HØY LYD!!!

Da må jeg ta meg en tur dit. Skal hjem i helga:-)

Skrevet

Jeg får totalt grøss av den dama!!! Bytter kanal fortere enn....ja :/ BLÆK!!!

Skrevet

Hva slags dialekt er det hun snakker?

Fredrikstad eller noe slikt. Reklamen er kul, men dialekten er gruuusom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...