Gyda Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Hva slags dialekt er det hun snakker? Bred Fredrikstad-dialekt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Den reklamen syns jeg bare er plagsom. Dama har så slitsom stemme at jeg kaster meg over fjernkontrollen og fjerner lyden når hun dukker opp. Jeg har lurt på hvordan VG kan være villig til å betale sendetid for noe så dårlig, men jeg ser jo her at oppfatningen er meget ulik min hos mange. 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Hva slags dialekt er det hun snakker? Fredrikstad! 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Den reklamen syns jeg bare er plagsom. Dama har så slitsom stemme at jeg kaster meg over fjernkontrollen og fjerner lyden når hun dukker opp. Jeg har lurt på hvordan VG kan være villig til å betale sendetid for noe så dårlig, men jeg ser jo her at oppfatningen er meget ulik min hos mange. Jeg har sett den dama i aksjon i over 20 år - elsker ho! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har sett den dama i aksjon i over 20 år - elsker ho! Så du kjenner skuespilleren? Er hun en lokal størrelse, kanskje? 0 Siter
Velouria Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 *LOL* Som å høre mormoren til en kompis av meg. 0 Siter
flisa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Så du kjenner skuespilleren? Er hun en lokal størrelse, kanskje? Ja - hun er Østfolds revydronning - spiller med Raymond og gutta - Vivi Haug heter ho. 0 Siter
Reg@l Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Sånne bekentærningær... Ler så jeg griner av den reklamen. Stakkars bussjåfør, han har min fulle sympati ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.