Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dialekt er det hun snakker?

Bred Fredrikstad-dialekt.

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den reklamen syns jeg bare er plagsom. Dama har så slitsom stemme at jeg kaster meg over fjernkontrollen og fjerner lyden når hun dukker opp.

Jeg har lurt på hvordan VG kan være villig til å betale sendetid for noe så dårlig, men jeg ser jo her at oppfatningen er meget ulik min hos mange.

Skrevet

Hva slags dialekt er det hun snakker?

Fredrikstad!

Skrevet

Den reklamen syns jeg bare er plagsom. Dama har så slitsom stemme at jeg kaster meg over fjernkontrollen og fjerner lyden når hun dukker opp.

Jeg har lurt på hvordan VG kan være villig til å betale sendetid for noe så dårlig, men jeg ser jo her at oppfatningen er meget ulik min hos mange.

Jeg har sett den dama i aksjon i over 20 år - elsker ho! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har sett den dama i aksjon i over 20 år - elsker ho! :)

Så du kjenner skuespilleren? Er hun en lokal størrelse, kanskje?

Annonse

Skrevet

Så du kjenner skuespilleren? Er hun en lokal størrelse, kanskje?

Ja - hun er Østfolds revydronning - spiller med Raymond og gutta - Vivi Haug heter ho.

Skrevet

Sånne bekentærningær... Ler så jeg griner av den reklamen. Stakkars bussjåfør, han har min fulle sympati ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...