Gå til innhold

Dansespill og Eye Toy Kinetic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om disse spillene til Playstation virkelig fungerer som trening? Kinetic er vel mer trening enn dansespillene, men danse virker mer morsomt, så er det som er mest aktuelt ved et eventuelt kjøp. Lurer likevel på om begge to fungerer. Blir man i bedre form?

Og hvis du har et sånt spill lurer jeg på hvilket spill (for det fins vel flere forskjellige?), hvilken matte du har kjøpt og hvor dyrt det er..?!

Takk :)

Skrevet

kinetic spillet blir man i bedre form av.. jeg har det spillet.. kari jaquesson syntes også det var bra når hun testet det på god morgen norge..

:)

Skrevet

kinetic spillet blir man i bedre form av.. jeg har det spillet.. kari jaquesson syntes også det var bra når hun testet det på god morgen norge..

:)

Hvordan fungerer det egentlig? Jeg lurer litt på å kjøpe det, men koster jo litt så vil gjerne høre litt om det først.. Må man ha god plass? Trenger du kjøpe noe annet enn det spillet?

Skrevet

Hvordan fungerer det egentlig? Jeg lurer litt på å kjøpe det, men koster jo litt så vil gjerne høre litt om det først.. Må man ha god plass? Trenger du kjøpe noe annet enn det spillet?

Nå vet ikke jeg særlig mye om akkurat kinetic men du må ihvertfall ha et kamera.

Skrevet

Nå vet ikke jeg særlig mye om akkurat kinetic men du må ihvertfall ha et kamera.

kameraet følger vel med i spillet.. må ha litt stor plass ja... man får forskjellige treningsprogram man feks kan lage selv..ta en program hver dag. feks å bokse litt eller noe. oppvarming og tøying følger med i programmene

Skrevet

EyeToy-kameraet følger med i mange Kinetic-pakker (dvs. Kinetic selges både med og uten kamera da, men det er billigst å kjøpe det i en pakke).

Skrevet

Jeg har EyeToy Kinetic, og er kjempefornøyd. Det er mer gøy enn jeg trodde på forhånd!

Du kan se litt her: http://www.eyetoykinetic.com/

Kinetic inkl EyeToy-kamera betalte jeg 500 kr for på coop obs.

Som meg__123! skriver, så er det varierte øvelser, og man kan enten få programmet til å sette opp et treningsprogram for deg, eller du kan plukke og sette sammen de øvelsene du etter hvert finner ut at du liker best. Jeg gjør det sistnevnte.

Det er "trenere" (velg selv kvinne eller mann) som gir tilbakemeldinger etter hver økt/deløkt, og oppmuntrer til videre innsats, skryter hvis man har gjort det bra mm. Og så kan man følge med på egen progresjon, så det vekker lett litt konkurranse-innstinkt, slå egen "pers" osv.

Skrevet

Jeg har ikke hoppa å spretta så mye på evigheter som da jeg prøvde dette dansespillet:)

Det er kjempegøy, og siden gangsperra var ganske stor dagen etter, så regner jeg med at musklene og fettet har fått trent seg litt, og da hadde vi det på easy... der er sånn løpegreier der og;) dDET funker iallefall.. har ikke vært så sliten som etter den spurten der:P

Det funker, det andre kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke har prøvd det:)

Skrevet

Jeg har dansespill og dansematte (dobbel, kjøpt fra http://www.play.com, gratis frakt;) og kan love at det er SKIKKELIG trening :D

Det spillet jeg har, har en egen treningsfunksjon der du skriver inn vekt og høyde og får opp hvor mange kalorier du forbrenner og hvor mye dansinga tilsvarer i f.eks. jogging og hopping m/tau ;)

Skrevet

Jeg har ikke hoppa å spretta så mye på evigheter som da jeg prøvde dette dansespillet:)

Det er kjempegøy, og siden gangsperra var ganske stor dagen etter, så regner jeg med at musklene og fettet har fått trent seg litt, og da hadde vi det på easy... der er sånn løpegreier der og;) dDET funker iallefall.. har ikke vært så sliten som etter den spurten der:P

Det funker, det andre kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke har prøvd det:)

Hva heter spille du har, og hvor mye koster det? Og åssen dansematte har du? Hvor kjøpt, og pris og sånn.. :)

Skrevet

Jeg har dansespill og dansematte (dobbel, kjøpt fra http://www.play.com, gratis frakt;) og kan love at det er SKIKKELIG trening :D

Det spillet jeg har, har en egen treningsfunksjon der du skriver inn vekt og høyde og får opp hvor mange kalorier du forbrenner og hvor mye dansinga tilsvarer i f.eks. jogging og hopping m/tau ;)

Hva heter spillet ditt og hvor mye kostet det? Og fant ingen dansematter på play jeg.. Jeg er superdårlig til å finne sånne ting, derfor jeg spør dere her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...